• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • Danni 83

Längtan 86: kul . Vi har inte bestämt plats- vet du något bra, trevligt ställe? Jag har föreslagit 12, funkar det för dig? Vi verkar bli en 4 st, några från en annan Uppsalatråd också.

• Längtan 86
    Danni 83 skrev 2014-03-18 18:29:47 följande:

Längtan 86: kul smile1.gif . Vi har inte bestämt plats- vet du något bra, trevligt ställe? Jag har föreslagit 12, funkar det för dig? Vi verkar bli en 4 st, några från en annan Uppsalatråd också.

Hej, kl 12 funkar för mig.

Jag är ganska förtjust i Taco bar som ligger på stationsgallerian. Det brukar inte vara så mycket folk där på luncherna eftersom den är relativt ny. De har lunchmeny som är ganska bra och om man sen blir sugen på fika så ligger ju Waynes en trappa upp.
  • Danni 83

Längan86: tacos är gott förslag från den andra tråden var Linnehörnan, jag vet inte var det ligger men det verkar också bra. Kl 12 har vi sagt. Funkar Linnehörnan för dig?

• Längtan 86
    Danni 83 skrev 2014-03-19 05:44:50 följande:

Längan86: tacos är gott smile1.gif förslag från den andra tråden var Linnehörnan, jag vet inte var det ligger men det verkar också bra. Kl 12 har vi sagt. Funkar Linnehörnan för dig?

Ja, det funkar. Det ligger på svartbäcksgatan mittemot linneträdgården. Då ses vi där.

Ha en bra dag!
  • Danni 83

Toppen, ja då ses vi. Ni också- ha en bra dag. Själv är jag på väg till jobbet nu, blev halvtidssjukskriven i måndags och det känns jätteskönt. Nu kan jag stressa ner ännu mer och orka arbeta längre istället för att gå 26 maj som det var tänkt. Iallafall två veckor till tänkte jag jobba nu, vilket ger mer tid att få klart arbetsuppgifterna till vikarie och avsluta ärenden.

• Madam

Jag jobbar på fredag så jag kan inte även om det hade varit roligt. Vd två på fredag ska jag även på tul så jag får nog en skoj fredag ändå

• johannatys

Är det någon som vill ses nästa vecka? Och har något förslag på tid jag kan alla dagar utom lör och sön. 

• Danni 83

Längtan86: tack för lunchdaten idag, var jättetrevligt att träffa dig och mysigt café!

Johannatys: nästa vecka är rätt full för mig, det skulle vara lör eller sön men det var ju de enda dagarna när inte du kunde. Lör den 29 skulle funka - kan ni då?

• johannatys
    Danni 83 skrev 2014-03-21 15:36:38 följande:
    Längtan86: tack för lunchdaten idag, var jättetrevligt att träffa dig och mysigt café!

Johannatys: nästa vecka är rätt full för mig, det skulle vara lör eller sön men det var ju de enda dagarna när inte du kunde. Lör den 29 skulle funka - kan ni då?
    Ja helgen jobbar jag men under veckan är jag ledig. Jobbar ju bara två dagar i veckan så för det mesta kan jag :) Den 31:a kan jag också.
  • Längtan 86
    Danni 83 skrev 2014-03-21 15:36:38 följande:

Längtan86: tack för lunchdaten idag, var jättetrevligt att träffa dig smile1.gif och mysigt café! smile1.gif

Danni 83: Tack själv, det var jättetrevlig

Hoppas resan gick bra och ni får det trevligt!

Johannatys : Jag kan ta en fika efter jobbet nästa vecka förutom på torsdag, då är jag upptagen...

Annars så kan jag på helgen, men du kan inte då... Annars så kan vi ta en dag näst nästa vecka?
Svar på tråden Någon från Uppsala?