Inlägg från: Nilla81 |Visa alla inlägg
  • Nilla81
    Aava skrev 2014-01-28 19:42:45 följande:
    Hej! Här en till med mage. Om allt går bra kommer vår tredje tjej 13 juni.
    Välkommen
  • Nilla81

Mår bara bra. Vissa dagar halsbränna men inte så ofta. Haft ett blodtrycksfall och sen lite problem med ischias men det har jag haft vid varenda graviditet samt efter. Känna som en vana.

1,5 vecka kvar till UL längtar.

känner av den lilla varje dag nu. Inte så ofta men minst 1 gång/dag. Himla mysigt.

vi kommer kolla könet men inte för att kunna köpa saker utanför att vi är för nyfikna för att kunna vänta

• Nilla81

Spionen: ja man får en liten buff då och då

Dröjer nog inte länge förrns du känner med.

• Nilla81

Med min första så kände jag ganska "sent". Tror efter jag hade vart på ul.

• Nilla81

Ja det blir mysigt sen när man typ ser armbågen eller foten och kan buffa tillbaka. Inte så kul när den börjar sparka mot revbenen eller trycker mot urinblåsan men det står man ut med. Häftigt när hela magen rör sig lär väl dröja ett tag innan dess.

• Nilla81

Har inte tecknat någon än. Har inte haft med de andra men denna gång kanske man borde. Vet bara inte vilken man ska välja av alla

• Nilla81

Imorrn är det dags för rul *yeey*

Inte nervös just nu men lär bli imorrn eller när det är dags att sova.

• Nilla81

Det gick väldigt bra idag Allt så bra ut som hon kunde se. BF den 10 juli som även min Bm räknat ut.
    Troligtvis är det en tjej med. Men de kan ju aldrig säga till 100 % men jag är super glad nu.

Nu är det bara försöka berätta för chefen. Hoppas hon tar det lika bra som din Spionen.
  • Nilla81

nellang: Välkommen hit!

Går också i gottsunda. Tråkigt att de inte kunde hjäla dig med sjukgymnast. De kunde

Svar på tråden Någon från Uppsala?