• tattines

    Någon från Uppsala?

    Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

  • Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • tattines
    Joren skrev 2013-11-03 21:41:38 följande:
    Jag plussade idag och bor i Uppsala, grattis till dig :) 
    Vad kul, tack och grattis till dig med! :) Hur långt gången är du? Har du barn sen tidigare?
  • Spionen

    Hej! Hoppar gärna in här! Jag är Uppsala-bo och plussade i fredags :) V 4+4 tror jag. Är livrädd för missfall, men försöker inte oroa mig... Blir första barnet :)

  • tattines
    Spionen skrev 2013-11-10 20:16:02 följande:
    Hej! Hoppar gärna in här! Jag är Uppsala-bo och plussade i fredags :) V 4+4 tror jag. Är livrädd för missfall, men försöker inte oroa mig... Blir första barnet :)

    Åh så spännande med första barnet! Grattis!! Den där oron är jobbig och det är verkligen lättare sagt än gjort att inte tänka på det :/ Var i Uppsala bor ni? :)
  • Spionen
    tattines skrev 2013-11-10 21:08:04 följande:
    Åh så spännande med första barnet! Grattis!! Den där oron är jobbig och det är verkligen lättare sagt än gjort att inte tänka på det :/ Var i Uppsala bor ni? :)



    Superspännande! Tycker tiden sniglar sig fram verkligen :) Jag bor väst om centrum, ganska centralt. Vill va lite hemlig än så länge ;)
  • tattines
    Spionen skrev 2013-11-10 21:25:17 följande:



    Superspännande! Tycker tiden sniglar sig fram verkligen :) Jag bor väst om centrum, ganska centralt. Vill va lite hemlig än så länge ;)
    Hehe ja den där väntan är inte rolig =/ Som tur var höll vi på med helrenovering av vårt hus förra graviditeten så jag var sysselsatt men när vi var klara gick det väldigt segt sista veckorna. Pendlade iof mer eller mindre under hela grav hur man tyckte det gick men hade man inte haft att göra så hade det nog varit väldigt segt. Nu har jag ju vår 16 månaders som håller mig sysselsatt, inte en lugn stund!

    Jag kommer gå på samariterhemmet. Gick där sist under sista tiden av grav. Innan gick jag i Gimo för vi bodde där innan vi flyttade :)

    Har ni valt? 
  • Spionen

    Jag valde Svartbäckens Vårdcentral till slut. Va faktiskt där idag för hälsosamtal! Min BM var jättebra och trevlig. Ska dit nästa gång 11 dec :)

  • tattines
    Spionen skrev 2013-11-12 11:46:39 följande:
    Jag valde Svartbäckens Vårdcentral till slut. Va faktiskt där idag för hälsosamtal! Min BM var jättebra och trevlig. Ska dit nästa gång 11 dec :)

    Vad skönt att det kändes bra med er BM :) Spännande med ett första samtal, tycker det känns mer verkligt då man kommer igång med dem. Jag ska dit imorgon, hade tid förra veckan men de avbokade pga vabb så får hoppas det inte blir något annat denna gång ^^
Svar på tråden Någon från Uppsala?