Någon från Uppsala?
Madam: kul . Jag kollar i den andra tråden om någon vill med. Har du förslag på plats?
Madam: kul . Jag kollar i den andra tråden om någon vill med. Har du förslag på plats?
Johannatys: jättebra förslag då hinner vi ju ses även om du jobbar. Har du lunch prick 13.00 ? Var jobbar du?
Johannatys: som du säger- det är mycket folk överallt på helgen . Vad har de för mat på foodcourt? Ligger fågelsången i gallerian? Jag har bara fikat på ett ställe i Gränby C och det var bredvid Åhléns tror jag..
Hej! Det låter bra, var ligger foodcourten? Kanske finns någon karta? Jag kommer dit kl 13 imorgon!
Hoho, känns som om jag kommer att gå vilse därinne jag kommer till rulltrappan mellan Coop och Ica, väntar där nere. Svart jacka, brunett, uppsatt med hårklämma.
Kul då ses vi snart. Jag har en gigantisk ryggsäck på mig för jag och barnen har varit i Stockholm sedan i torsdags. Nu har jag lämnat av de med mormor för en barnfri helg
Hej!
Ja det var en trevlig lunchträff låter som om det blev en träningspass för dig
. Jag var ute en sväng med cykeln i solen idag, men själv och inte så långt. Känns verkligen att våren är på väg - så himla härligt.
Längtar så mycket efter vår bebis nu, ska bli så kul att få se vem som gömmer sig och buffar där inne. Har också gjort en lista nu - Madam - med saker att göra innan bebisen kommer. Köpa nest, gym, lift till vagnen m.m 11 veckor kvar nu.
Hanna: vad mysigt att göra något tillsammans och bara få ta det lugnt.
Nellang: jag har också funderat kring detta, fanns inte nest när jag fick de andra så vi skulle ju helt säkert klara oss utan. Ändå så känns det lite mysigt att ha, mellan sig i sängen eller i soffan. Finns många på Tradera också!
Hanna: jag har en kompis mamma som har sagt att hon kan sy ett, kollar lite på Tradera med, som sagt. Hur mycket skulle du uppskatta att tyg och fyllning kostar om man gör det själv?
Aava: vad bra! Äntligen lite krav om detta från politikerna. Jag hörde på radio igår att varje gravid kvinna ska få en individuell förlossningsplan innan sommaren om det blir så att många bm slutar. Det ska inte vara så att man ringer när det är dags och blir hänvisade till annat sjukhus utan man ska veta innan i så fall att man ska föda tex i Gävle. Det känns också tryggt, så man kan förbereda sig.
Hej på er! Hur mår ni?
Hoppas att ni har en härlig påsk med en massa god mat och godis . Jag och familjen är på semester hos mina svärföräldrar i Österrike, våren har verkligen kommit här och vi har två lugna, sköna veckor långt bort från jobb och skola. På onsdag bär det av hem igen.
Bebisen i magen verkar må bra, rör sig och sparkar ibland med är en lugn krabat jämfört med de andra. V 32 nu