• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Scarlett01
    Patricia4 skrev 2013-11-17 13:57:20 följande:
    Trött och illamående, inga blödningar. Känner mig gravid, samtidigt vet jag att symtomen hänger kvar vid MA men tror inte att symtomen blir starkare iaf. Så lite lugnare är jag:)

Skönt
  • Scarlett01

Finnig, fett hår, illamående som kommer och går, trött, ont i brösten... Lite bitsk tydligen, sambon skrattar åt mig och säger åt mig att sluta vara så gravid :-P

Har mått bättre helt enkelt Men bara att gilla läget

• Patricia4
    Scarlett01 skrev 2013-11-17 16:23:27 följande:

Finnig, fett hår, illamående som kommer och går, trött, ont i brösten... Lite bitsk tydligen, sambon skrattar åt mig och säger åt mig att sluta vara så gravid :-P

Har mått bättre helt enkelt smile5.gif Men bara att gilla läget smile1.gif

Haha garvar lite ... Finnig och fett hår.. Like it!! Min sambo vågar knappt säga nåt då jag är lite snäsig...:/ och nåde om jag hinner bli hungrig...;) jag sa till honom att jag nästan saknar det där måste sexet som var innan man plussade... Nu rör vi knappt varann...:(

Ni andra vågar ni ha sex som vanligt nu i början?
  • Scarlett01

Har inte ens varit i närheten av sex sen plusset... Både vill och inte. Känns lite läskigt å så har jag lite molvärk på kvällarna mest, å då blir man ju inte så sugen... Dessutom så somnar jag typ i samma sekund jag lägger mig :-P. Jag tänker att vi borde bara göra det, så försvinner säkert den där läskighetskänslan

• Blifyra

Hur mår du Patricia4? så otroligt jobbigt med blödningar. Jag har haft lite blödningar och färgade flytningar hela denna graviditet. Hittills mår bebisen bra, 13+4 idag. 

• Patricia4
    Blifyra skrev 2013-11-18 10:30:17 följande:

Hur mår du Patricia4? så otroligt jobbigt med blödningar. Jag har haft lite blödningar och färgade flytningar hela denna graviditet. Hittills mår bebisen bra, 13+4 idag. 

Tack jag mår bra, ny vul nästa fredag och det känns som en evighet dit. Jag tror och hoppas allt är bra. Skönt att höra att det går att ha färgade flytningar och att bebis mår bra ändå. Läkaren fastställde att jag hade bakteriell vaginos och har fått vagitorier som har hjälpt bra. Inga färgade flytningar eller blödningar ännu:)

Wow vecka 13 :) börjar magen synas nu??
  • Blifyra
    Patricia4 skrev 2013-11-18 11:48:29 följande:
    Tack jag mår bra, ny vul nästa fredag och det känns som en evighet dit. Jag tror och hoppas allt är bra. Skönt att höra att det går att ha färgade flytningar och att bebis mår bra ändå. Läkaren fastställde att jag hade bakteriell vaginos och har fått vagitorier som har hjälpt bra. Inga färgade flytningar eller blödningar ännu:)

Wow vecka 13 :) börjar magen synas nu??
    Japp, nu har jag en liten kula. Det skulle kunna vara lite för mycket mat och gott (sött) då även rumpa och bröst har växt en storlek minst. Men när jag har en tröja som sitter åt så är man nog ganska säker på att det är en bebis som ligger där inne. I alla fall för dem som känner mig och vet att min mage annars brukar vara helt platt.

• Lindan101

Hej alla, tänkte mig in hit nu, fick plus på stickan idag! Känner mig helt skakig och tror nästan inte att det är santDrömmer

• Fiamedbarn

Hej! Jag är 42 och väntar mitt andra barn efter två missfall på ett år. Misströstar att det ska funka denna gång men vill verkligen hoppas på det bästa! Är i vecka 5 så det är väldigt nytt Har en fyraåring sen tidigare.

Luck is what happens when preparation meets opportunity
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35