• Anonym (lessen)

Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?

Det är ofta jag får anmäla inlägg där folk i en tråd kallar mig för "puckad" och andra personliga angrepp.
    Ser att inläggen ofta är kvar och vissas nick favoriseras (??) av moderatorerna?

Jag känner mig ledsen och kränkt just nu i en tråd och jag har inte vart anonym i den.
    Ingen har tagit bort inlägget från denna person trots att jag anmält.  

• Svar på tråden Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?
  • Anonym (je)
    Anonym (Suck) skrev 2013-11-07 20:31:30 följande:
    Jag säger inte att det är ok!! Men om man mår dåligt av det varför väljer man då att fortsätta skriva! Arbeta behöver vissa av oss för att försörja sig... FL och andra forum är så frivilligt ngt kan bli!
    För att man aldrig ska behöva acceptera personliga påhopp. Det ska aldrig få finnas.
  • Anonym (lessen)
    Anonym (je) skrev 2013-11-07 20:37:02 följande:
    För att man aldrig ska behöva acceptera personliga påhopp. Det ska aldrig få finnas.
  • LonelyWolf
    Anonym (lessen) skrev 2013-11-07 09:52:36 följande:
    Det är ofta jag får anmäla inlägg där folk i en tråd kallar mig för "puckad" och andra personliga angrepp.
    Ser att inläggen ofta är kvar och vissas nick favoriseras (??) av moderatorerna?

Jag känner mig ledsen och kränkt just nu i en tråd och jag har inte vart anonym i den.
    Ingen har tagit bort inlägget från denna person trots att jag anmält.  
    Om man inte ber om att få en diagnos, så ska man inte heller göra någon. Som regel är det åsikter eller händelser som diskuteras och det är just det man ska prata om. Inte sätta en stämpel på personen.
  • Anonym (Suck)

Så som svar på min fråga menar ni alltså att man bör stanna kvar där man mår dålig för att det är en principsak? Ja jo men då förstår jag!

• Anonym (je)
    Anonym (Suck) skrev 2013-11-07 20:48:04 följande:
    Så som svar på min fråga menar ni alltså att man bör stanna kvar där man mår dålig för att det är en principsak? Ja jo men då förstår jag!
    Ja och lösa problemet, genom att anmäla inlägget. Man löser ingenting genom att fly.
  • Dixie

Jag har hängt på Fl länge och aldrig blivit kallad puckad eller liknande, TS - du skriver att detta händer dig ofta.... hade det hänt mig hade jag ju börjat fundera på varför folk tycker jag är "puckad" kanske jag uttrycker mina åsikter på ett konstigt sätt eller liknande.....

• Anonym (Suck)

Tack dixie! Och jag har svårt att tro att ngn som känner sig kränkt av ordet puckad kan lösa provokationer och hårda ord från människor han eller hon inte känner!

• Anonym (x)
    Anonym (Suck) skrev 2013-11-07 21:43:19 följande:
    Tack dixie! Och jag har svårt att tro att ngn som känner sig kränkt av ordet puckad kan lösa provokationer och hårda ord från människor han eller hon inte känner!
  • Fröken reserverad

Det finns en hel del konstiga människor här på FL. Som antingen är elaka eller har konstig debatteknik. Anmäl inlägg som du tycker är stötande. Slipa på din egen debattteknik med så kanske det blir lättare?

Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?