• Anonym (lessen)

Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?

Det är ofta jag får anmäla inlägg där folk i en tråd kallar mig för "puckad" och andra personliga angrepp.
    Ser att inläggen ofta är kvar och vissas nick favoriseras (??) av moderatorerna?

Jag känner mig ledsen och kränkt just nu i en tråd och jag har inte vart anonym i den.
    Ingen har tagit bort inlägget från denna person trots att jag anmält.  

• Svar på tråden Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?
  • Trilllana

Är du säker på att du tolkar inläggen rätt då?

• Anonym (lessen)
    Trilllana skrev 2013-11-08 10:33:59 följande:
    Är du säker på att du tolkar inläggen rätt då?
    Ja, skribenten skrev även "du har inte alla hemma".
    Samt att en annan i tråden hängde på och kallade mig för pucko. 
  • Trilllana
    Anonym (lessen) skrev 2013-11-08 10:37:48 följande:
    Ja, skribenten skrev även "du har inte alla hemma".
    Samt att en annan i tråden hängde på och kallade mig för pucko. 
    Vad hade du för åsikt då?
  • Anonym (lessen)
    Trilllana skrev 2013-11-08 10:39:34 följande:
    Vad hade du för åsikt då?
    Jag tyckte annorlunda än skribenten. Men man får ju tydligen inte tycka annorlunda.
    Säger jag en sak, som jag står för och 5 andra i samma tråd tycker som varandra, då hackas jag ner. Och jag är nog inte den enda att känna så på detta forum. 
  • Anonym (Buhu)

Men varför går du då in och tittar!?! Ta bort tråden och formulera dig annorlunda nästa gång eller skriv inte i forum!

• Anonym (lessen)
    Anonym (Buhu) skrev 2013-11-08 10:52:27 följande:
    Men varför går du då in och tittar!?! Ta bort tråden och formulera dig annorlunda nästa gång eller skriv inte i forum!
    hur tar man bort en tråd?
    hade vart intressant att veta då moderatorerna inte ens gör det på ens begäran. 
  • Dixie
    Anonym (lessen) skrev 2013-11-08 10:43:40 följande:
    Jag tyckte annorlunda än skribenten. Men man får ju tydligen inte tycka annorlunda.
    Säger jag en sak, som jag står för och 5 andra i samma tråd tycker som varandra, då hackas jag ner. Och jag är nog inte den enda att känna så på detta forum. 

klart man får tycka annorlunda, men det beror ju också på hur du uttrycker dig och formulerar din åsikt - nu säger inte jag att det är ditt fel, men om detta har hänt flera gånger så kanske du ska ta dig en funderare på hur du debatterar....
  • Anonym (lessen)
    Dixie skrev 2013-11-08 11:55:38 följande:

klart man får tycka annorlunda, men det beror ju också på hur du uttrycker dig och formulerar din åsikt - nu säger inte jag att det är ditt fel, men om detta har hänt flera gånger så kanske du ska ta dig en funderare på hur du debatterar....
    det har hänt flera gånger i DEN tråden
  • FlamingRed
    Dixie skrev 2013-11-08 11:55:38 följande:

Ungefär som att säga till någon som är mobbad, att de bör fundera lite över varför just dom är mobboffret?

Nja...
  • Anonym (lessen)
    FlamingRed skrev 2013-11-08 11:59:25 följande:
    Ungefär som att säga till någon som är mobbad, att de bör fundera lite över varför just dom är mobboffret?

Nja...
Svar på tråden Vem ger en rätt att trycka ner andra psykiskt på Familjeliv?