tolose skrev 2014-01-12 23:24:12 följande:
Tack! :) OCh nej, jag vågar som sagt inte slappna av riktigt än, men har aldrig fått något streck alls tidigare (förutom innan mf och ma) så jag håller tummarna! Ska testa igen på måndag tänkte jag, då det ska vara sex veckor och se om det är starkare. :)
Hur gick det? När har du BIM? Jag testar alltid flera dagar innan, denna gången ska jag försöka hålla mig men det är lättare sagt än gjort. Hehe
CaptainEm skrev 2014-01-13 09:42:14 följande:
det var/är med all säkerhet ägglossning. aldrig haft positivt på äl.test innan pergotime, och haft ont några dagar innan och idag är den VÄRRE! så nu släpps det nog ett litet ägg trots allt :´) vi hoppade i säng igår igen så det är bara att vänta nu!
så svårt att vara positiv och tänka, detta går! och så blir man besviken..
men sen går det väl bättre om man tänker positivt för att det ska bli. ;)
vilken djungel detta är!
Hag hade aldrig heller haft ägglossning innan jag fick pergotime. Tyckte det var lite skumt att det verkligen kändes så tydligt med ägglossningen, aldrig fattat det. Haha. Det är ju såklart inviduellt och när man ätit pergotime så kanske det känns tydligare med.
Igårkväll gjorde jag ett test och det visade inget. Sen fick jag lite ont i magen under natten, drog lite i ägstockarna och så. Så nu när jag vaknade gjorde jag ett nytt test och fick en glad gubbe. Så nu är det skutt i säng för oss med :)