• Anonym (fundersam)

Onani

Hej! 

Jag och min sambo har hamnat lite i en svacka i vårt sexliv och nu har vi börjat tjafsa om en sak och det hon anser att jag har gjort något brutalt fel genom att onanera under den tiden.

Onani är ju något naturligt men hon tar illa upp av det och vill antagligen att jag inte gör det alls.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Onani
  • Fröken Njuta

Det beror väl helt på vad svackan beror på? Om du inte vill ha sex för att du just onanerar eller om du gör det för att hon inte vill ha sex.

• Anonym (fundersam)
    Fröken Njuta skrev 2013-12-09 08:14:37 följande:
    Det beror väl helt på vad svackan beror på? Om du inte vill ha sex för att du just onanerar eller om du gör det för att hon inte vill ha sex.
    Det är inget av det faktiskt. Dottern blev sjuk i hösblåsor samt så har det bara inte blivit av alls.
    Hon verkar ta allt som att det är något fel på henne och verkar ha en åsikt om att det är helt onaturligt.
  • Fröken Njuta
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 08:18:00 följande:
    Det är inget av det faktiskt. Dottern blev sjuk i hösblåsor samt så har det bara inte blivit av alls.
    Hon verkar ta allt som att det är något fel på henne och verkar ha en åsikt om att det är helt onaturligt.

Det kan ju vara så att hon tyckte att du skulle "kämpat" lite mer för att ha sex med henne. En snabbis i stället för onani?
  • Anonym (fundersam)
    Fröken Njuta skrev 2013-12-09 08:19:41 följande:

Det kan ju vara så att hon tyckte att du skulle "kämpat" lite mer för att ha sex med henne. En snabbis i stället för onani?
    Intresset har varit minst lika lite från henne sida om man ska säga så om inte mindre. Jag blir boven i detta som vanligt och får skit som bara den
  • villbusa
    Fröken Njuta skrev 2013-12-09 08:19:41 följande:

Hmmm jävligt komplicerat. Vi har inga problem att accepters ett nej. Varför ska vi försöka ändra ett nej till ett ja om du gör det snabbt? Vill ni ha ett jämlikt sexliv säg ja när ni vill o ta för er när ni har lust. Och acceptera att partnern tar hand om sig själv om inte ni gör det.....
  • Anonym (fundersam)

Absolut inga problem att acceptera ett nej alls och om hon vill onanera så har jag aldrig haft problem med de över huvud taget. Men när jag gör det så är det en synd. Dörren öppnas bara åt ett håll

• Fröken Njuta
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 08:34:16 följande:
    Absolut inga problem att acceptera ett nej alls och om hon vill onanera så har jag aldrig haft problem med de över huvud taget. Men när jag gör det så är det en synd. Dörren öppnas bara åt ett håll

Hade det varit ok om hon onanerat i en månad men inte "kämpat" för sex?
  • villbusa
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 08:34:16 följande:

Känner igen det där från en kvinna jag levde med. I slutändan bottnade det i hennes osäkerhet på sin egen sexualitet och vad som kunde tyckas va oki i andras ögon. Med mitt stöd blev det bättre med tiden o hon kunde slappna av, fundera lite mindre o bara njuta. Men jag fick kriga för rätten till min sexualitet........
  • Spartacus

Sålänge inte onanin "tar över" och skuggar erat gemensamma sexliv så ser jag inte hur hon har med saken att göra?

Att er dotter varit tillfälligt sjuk, hur menar du det hör ihop? Är det så att du lämpar över ansvaret på tjejen för att själv

Vika av, dra på porr i annat rum och köra så kan jag väl förstå henne

• Anonym (fundersam)
    Fröken Njuta skrev 2013-12-09 08:38:41 följande:

Hade det varit ok om hon onanerat i en månad men inte "kämpat" för sex?
    Ärligt talat så tycker jag det är helt okej om hon gjort det. Allt faller ju på mig i slutändan hur man än vrider och vänder på det (enligt henne).
    Så även om jag kämpat eller ej så spelar det ingen roll
Svar på tråden Onani