• Anonym (fundersam)

Onani

Hej! 

Jag och min sambo har hamnat lite i en svacka i vårt sexliv och nu har vi börjat tjafsa om en sak och det hon anser att jag har gjort något brutalt fel genom att onanera under den tiden.

Onani är ju något naturligt men hon tar illa upp av det och vill antagligen att jag inte gör det alls.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Onani
  • Anonym (Michael)
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 15:36:00 följande:
    Första gången hon märkte något, genom att fråga. Så Sunda är dom. Sitter inte direkt varje dag om man säger så.
    Läst bådas sidor och helvete vad lack jag blir eller!

Du ska va jävligt glad att hon är med dig över huvud taget! Tänk vad fan du gjort och utsatt hon för?! Och du har ens mage att sitta och whina över att hon reagerar på att du onanerat! Fan så patetisk du e asså!hade ja gjort som du hade ja dyrkat marken kvinnan går på!samt de är din dotters morsa!inte acceptabelt att behandla hon så som du gör. Fega jävel!
  • Anonym (Michael)
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 15:36:00 följande:
    Första gången hon märkte något, genom att fråga. Så Sunda är dom. Sitter inte direkt varje dag om man säger så.
    Sen att du smyger med de!!??måste man smyga inser man väl själv att nått e fel?just saying!
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (Michael) skrev 2013-12-09 19:29:14 följande:
    Läst bådas sidor och helvete vad lack jag blir eller!

Du ska va jävligt glad att hon är med dig över huvud taget! Tänk vad fan du gjort och utsatt hon för?! Och du har ens mage att sitta och whina över att hon reagerar på att du onanerat! Fan så patetisk du e asså!hade ja gjort som du hade ja dyrkat marken kvinnan går på!samt de är din dotters morsa!inte acceptabelt att behandla hon så som du gör. Fega jävel!
    Heja Michael!äntligen en kille som står på sig!han är säkert så rädd nu så han vågar inte skriva mer!
  • Anonym (Michael)
    Anonym (Sofia) skrev 2013-12-09 19:37:22 följande:
    Heja Michael!äntligen en kille som står på sig!han är säkert så rädd nu så han vågar inte skriva mer!
    Här e grabben med stake!ja snubben verkar ju inte fatta att han e den som gjort fel?sen att inte fatta de själv är ju sorgligt?borde inte kalla sig för farsa!
  • villbusa
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 09:33:09 följande:
    Vill absolut inte separera med henne då jag älskar henne utöver allt och älskarinna är ju inte direkt ett alternativ :)  Ska ta upp detta med familjeterapeuten om jag får bo kvar tills onsdag då nästa tid är då. (Hon har såklart blivit sur och vill slänga ut mig)

Du borde kanske fråga terapueten hur man tilltalar o behandlar kvinnan man säger sig älska......
  • Anonym (fundersam)
    Myapocalypse skrev 2013-12-09 16:49:00 följande:
    Det grundar sig inte i botten att du misshandlat henne fysiskt och psykiskt då? Kallat henne fet ett par gånger?
    Att du varit otrogen?
    Suttit och skrivit till ditt ex om hur fin hon är?

Att det kanske påverkat självförtroendet en hel del? Att du många gånger säger att du är trött eller säger att er dotter är vaken? Men att du gör det när hon somnat istället för att väcka din partner? Inget konstigt att man reagerar på att du gör så när du kallar någon fet flera gånger och dessutom är otrogen och sitter och kommenterar hur snygg ditt ex är?

Försök tänk dig in om hon gjort så mot dig?!

Det borde resten här med fundera över?
    Hade inte allt det legat i bakgrunden tror jag inte hon hade reagerat på det överhuvudtaget!

/ insatt kompis
    vad tusan pratar du om?
  • Myapocalypse
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 20:12:49 följande:
    vad tusan pratar du om?
    Läs själv?

Du borde kanske fundera lite längre över varför hon reagerat som hon gjort?
  • Anonym (Michael)
    villbusa skrev 2013-12-09 20:10:43 följande:

Du borde kanske fråga terapueten hur man tilltalar o behandlar kvinnan man säger sig älska......
    Bra sagt!att han ens kan sitta och tycka synd om sej själv är ju komik på högst nivå.sedan vågar han inte svara på de man skrivit!
  • Anonym (Insatt)

Bör tillägga att han ljugit mesta dels av deras förhållande att han döpte om tjejen han var otrogen med till ett namn man kan tro är en kille.

Samt att han ljugit om otroheten i 2 1/2 år den kom fram för cirka 1 1/2 månad sen.
  • Anonym (Skärpning)

Kan tillägga att hon fuller år idag och hur bra har han gjort hons födelsedag?

Sagt elaka saker och skyller över detta på hon?mogen grabb!du förtjänar en plats under jorden!
Svar på tråden Onani