• Anonym (fundersam)

Onani

Hej! 

Jag och min sambo har hamnat lite i en svacka i vårt sexliv och nu har vi börjat tjafsa om en sak och det hon anser att jag har gjort något brutalt fel genom att onanera under den tiden.

Onani är ju något naturligt men hon tar illa upp av det och vill antagligen att jag inte gör det alls.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Onani
  • Anonym (Daniel)
    villbusa skrev 2013-12-09 20:10:43 följande:

Du borde kanske fråga terapueten hur man tilltalar o behandlar kvinnan man säger sig älska......
    Hahshaha har läst igenom hela tråden!!garvar sönder hur kan du ens söka sympati när de är hon som behöver det?!är du efterbliven?
  • Anonym (Michael)
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 10:52:27 följande:
    Klart det inte är hållbart att bli utslängd för minsta lilla, men älskar denna kvinna.
    Du vet inte va kärlek e de syns så tydligt!
  • Anonym (Michael)
    Anonym (Skärpning) skrev 2013-12-09 20:42:13 följande:
    Kan tillägga att hon fuller år idag och hur bra har han gjort hons födelsedag?

Sagt elaka saker och skyller över detta på hon?mogen grabb!du förtjänar en plats under jorden!
    Lider med damen i detta födelseda å allt!så lever hon me herr svin ????
  • villbusa
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 20:12:49 följande:
    vad tusan pratar du om?

Ja vad pratar du om egentligen? Du fick det att låta som din kvinnna va ett psykfall, nu förefaller det mer som du e lite instabil......har du någon verklighetskontakt över huvud taget?
  • Myapocalypse
    villbusa skrev 2013-12-09 21:19:44 följande:

Ja vad pratar du om egentligen? Du fick det att låta som din kvinnna va ett psykfall, nu förefaller det mer som du e lite instabil......har du någon verklighetskontakt över huvud taget?
    Ja det är lätt att lägga över saker och ting på andra och få de att framstå som psykfall.. Riktigt dålig stil!
  • Anonym (Michael)
    Anonym (Michael) skrev 2013-12-09 21:07:36 följande:
    Lider med damen i detta födelseda å allt!så lever hon me herr svin ????
    Han e säkert en sån där äcklig jävel som inte fattar när han har fel å inte ber om ursäkt heller!hoppas fan hon lämnar honom ett under att hon varit kvar
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Michael) skrev 2013-12-09 21:30:09 följande:
    Han e säkert en sån där äcklig jävel som inte fattar när han har fel å inte ber om ursäkt heller!hoppas fan hon lämnar honom ett under att hon varit kvar
    Han borde inte få kalla sig man?pga han sätts vi bra killar i skiten
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Daniel) skrev 2013-12-09 21:47:35 följande:
    Han borde inte få kalla sig man?pga han sätts vi bra killar i skiten
    Omfg vilken kille! Hade ja varit ihop med honom hade jag aldrig stannat kvar hos någon så oförstående.hon gör rätt som drar tycker jag!
  • Anonym (Lovisa)
    Anonym (Linda) skrev 2013-12-09 23:40:44 följande:
    Omfg vilken kille! Hade ja varit ihop med honom hade jag aldrig stannat kvar hos någon så oförstående.hon gör rätt som drar tycker jag!
    Håller med dej Linda!

Vem vill leva ihop med ett sånt svin?

Honom skulle jag inte ens betala för att tillbringa tid ihop med.

Hoppas han försvinner så han inte plågar fler tjejer!
  • Anonym (Michael)
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 08:08:41 följande:

Hej! 

Jag och min sambo har hamnat lite i en svacka i vårt sexliv och nu har vi börjat tjafsa om en sak och det hon anser att jag har gjort något brutalt fel genom att onanera under den tiden.

Onani är ju något naturligt men hon tar illa upp av det och vill antagligen att jag inte gör det alls.

Vad tycker ni? 

Din fega jävel?!

Vågar du inte svara på kommentarerna längre?insett hur dålig person du är?
  • Anonym (Lovisa)
    Anonym (Michael) skrev 2013-12-10 09:09:40 följande:
    Din fega jävel?!

Vågar du inte svara på kommentarerna längre?insett hur dålig person du är?
    Uppdatering tack!

Har hon lämnat aset? Han äcklar seriöst mig.. Hade min kille valt att onanera framför mig och min dotter så kallad familj så hade jag slängt ut honom ögona böj! Det är ju inte en person som borde få kalla sig varken pappa eller man. Mus? Råtta? Passar bättre! Må han brinna ensam i helvetet för där hör han hemma! En sådan egoist som bara tänker på sig själv och sina behov? Och att han sedan slagit henne och kallat henne fet? Och hon har varit stark nog att stanna kvar! You go girl! Du är en av de starka en riktig keeper! Väljer han att kasta bort dig och din dotter bara gå! Du kommer finna en så mycket bättre kille för han du lever med borde hänga sig själv det hade gjort världen en tjänst!
  • Anonym (Sur)

jag vet vem både du är, C, och även vem din sambo är. Du har glömt att berätta för hela familjeliv om otroheten och kommentarerna om hennes vikt i början av ert förhållande. Kan tycka att det väger in en hel del i denna fråga och din sambo gör det hon också

Svar på tråden Onani