• Anonym (fundersam)

Onani

Hej! 

Jag och min sambo har hamnat lite i en svacka i vårt sexliv och nu har vi börjat tjafsa om en sak och det hon anser att jag har gjort något brutalt fel genom att onanera under den tiden.

Onani är ju något naturligt men hon tar illa upp av det och vill antagligen att jag inte gör det alls.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Onani
  • villbusa
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 09:14:05 följande:
    Självklart finns det 2 sidor av myntet och jag skriver hur jag upplever det och då jag anspelat på sex så har man fått avslag av diverse anledningar, båda två har ett ansvar när det kommer till sex, båda måste vara sugna. 

Javisst, o när man under perioder har helt olika lust måste man ju accepters att den för tillfället kåtare parten hanterar det på något sätt. Men ett riktigt djupt samtal om ämnet kanske ger er båda mer förståelse för varandra....
  • Anonym (fundersam)
    villbusa skrev 2013-12-09 09:20:31 följande:

Javisst, o när man under perioder har helt olika lust måste man ju accepters att den för tillfället kåtare parten hanterar det på något sätt. Men ett riktigt djupt samtal om ämnet kanske ger er båda mer förståelse för varandra....
    Väldigt svårt att lyssna och ska få det som att man går till attack eller kritiserar. Vi går sedan tidigare i terapi
  • villbusa

Vill du ställa det på sin spets kan du ju fråga om du ska onanera eller skaffa älskarinna om inte hon vill gha sex med dig.... eller att ni separerar?

• Anonym (fundersam)
    villbusa skrev 2013-12-09 09:30:47 följande:
    Vill du ställa det på sin spets kan du ju fråga om du ska onanera eller skaffa älskarinna om inte hon vill gha sex med dig.... eller att ni separerar?
    Vill absolut inte separera med henne då jag älskar henne utöver allt och älskarinna är ju inte direkt ett alternativ :) 

Ska ta upp detta med familjeterapeuten om jag får bo kvar tills onsdag då nästa tid är då. (Hon har såklart blivit sur och vill slänga ut mig)
  • Anders 386
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 09:33:09 följande:
    Vill absolut inte separera med henne då jag älskar henne utöver allt och älskarinna är ju inte direkt ett alternativ :) 

Ska ta upp detta med familjeterapeuten om jag får bo kvar tills onsdag då nästa tid är då. (Hon har såklart blivit sur och vill slänga ut mig)
    Har hon blivit sur och vill slänga ut dig för att du runkar? Tycker du ska ta dig en allvarlig funderare på om du har gjort ett bra val att bygga en framtid på ert förhållande? Är du säker på att det är henne du vill dela din framtid med? Jag tycker du ska låta henne slänga ut dig. Kasta inte bort mer tid och pengar på en familjeterapeut.
  • Anonym (fundersam)
    Anders 386 skrev 2013-12-09 09:42:00 följande:
    Har hon blivit sur och vill slänga ut dig för att du runkar? Tycker du ska ta dig en allvarlig funderare på om du har gjort ett bra val att bygga en framtid på ert förhållande? Är du säker på att det är henne du vill dela din framtid med? Jag tycker du ska låta henne slänga ut dig. Kasta inte bort mer tid och pengar på en familjeterapeut.
    Klart det inte är hållbart att bli utslängd för minsta lilla, men älskar denna kvinna.
  • Anonym (fundersam)

Detta kan väll inte tolkas som otrohet? 

• Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (fundersam) skrev 2013-12-09 15:21:26 följande:
    Detta kan väll inte tolkas som otrohet? 
    Nej, inte om man är en normal människa.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (fundersam)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-12-09 15:22:30 följande:
    Nej, inte om man är en normal människa.
    Tydligen så är detta otrohet och jag blivit utslängd pga detta. Vad tusan gör man nu då?
  • keron

Tycker inte din sambo låter normalt funtad och ingen har rätt att lägga sig i andras onanivanor så länge de är någorlunda sunda.

Svar på tråden Onani