• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC
    Minxy skrev 2014-12-04 08:16:19 följande:

AnnC: hur går det för dig? Hur ligger temperaturen?

Tempen gick ner igen! Grr... Inte lika långt ner dock. Men får en svag skugga på grav test. Vågar inte hoppas för mycket efter mitt missfall (kemisk) förra månaden!
  • AnnC

Svårt o fånga på bild o fattar inte varför bilden hamnar åt fel håll...

• Minxy
    AnnC skrev 2014-12-04 10:32:09 följande:

Svårt o fånga på bild o fattar inte varför bilden hamnar åt fel håll...

Ok, jag förstår att du är orolig med tanke på tidigare erfarenheter. Försök avvakta i två dagar och ta sedan ett nytt! :)
  • AnnC
    Minxy skrev 2014-12-04 10:51:46 följande:

Dagens kurva. Jag som ville ha en implantationsdipp idag :(

phpLqmpNw97348.jpg

Fast man kan ju bli gravid utan dippar jag har varit med om både och! Ser jämnt o fint ut iaf
  • Minxy
    AnnC skrev 2014-12-04 11:00:36 följande:
    Fast man kan ju bli gravid utan dippar smile1.gif jag har varit med om både och! Ser jämnt o fint ut iaf smile1.gif
    Sant :)

Och om tempen stiger till 36,8-36,9 kan man ju nästan kalla kurvan för trifasisk.

Jag har beställt tester från bastpatest.se, deras extra känsliga. Borde få dom imorgon.

Med de kan man testa redan 7 dagar före beräknad BIM!
  • Bella06
    Minxy skrev 2014-12-04 08:15:53 följande:
    Bella: men vad underligt, just eftersom du fick positivt ÄL-test också :/
    Avvakta lite och fortsätt tempa, kanske FF behöver lite mer data för att sätta ut ÄL.
    Jag hade ju inte förväntat mig att FF skulle sätta ut ÄL än, har fått för mig att den behöver 3 st höga tempar - fast jag kanske har helt fel? Däremot så oroar dippen mig.. Jag hade en väldigt stressig dag igår, va på jobbintevju och va jättenervös hela dagen och helt slut när jag gick å la mig, men är säker på att jag sov i alla fall 6-7 h innan jag tog tempen - så det i sig borde väl inte ha påverkat?!

Jaja, bara att vänta tills imorgon och hålla tummarna...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Tempar/Fertility friend