• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Pyret 85
    AnnC skrev 2014-12-05 18:54:37 följande:
    Haha, män! Därför jag inte sagt nåt till min gubbe förrän idag, visade digitalt som det stod gravid på. smile1.gif Eller ja, det och ville inte göra han besviken som jag gjorde förra månaden. Men nu är jag ju gravid så då är jag det, kan ju inte hålla det hemligt nu smile2.gif
    Grattis!
  • Zora

Idag ändrade FF Äl dagen. Nu ser det ut mer som det borde tycker jag.

• AnnC
    Zora skrev 2014-12-06 09:09:06 följande:

Idag ändrade FF Äl dagen. Nu ser det ut mer som det borde tycker jag. phpDsSq9g86050.jpg

Så där ja, nu är det ordning o tempen ser fin ut med!
  • AnnC
    Pyret 85 skrev 2014-12-05 20:28:59 följande:
    Grattis!
    Tack!
  • Minxy
    Zora skrev 2014-12-06 09:09:06 följande:

Idag ändrade FF Äl dagen. Nu ser det ut mer som det borde tycker jag. phpDsSq9g86050.jpg

Sådär ja, ser bra ut! :)
  • stjärnasomärdin

Verkar inte som det blev någon ägglossning den här månaden heller :( Ägglossningstest fullt utslag onsdag och på torsdag åter negativt...ingen som helst tempökning ännu... Suck...

• Zora
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-06 14:01:36 följande:

Verkar inte som det blev någon ägglossning den här månaden heller :( Ägglossningstest fullt utslag onsdag och på torsdag åter negativt...ingen som helst tempökning ännu... Suck... phpBnKJF351293.jpg

Vad skumt. Använder du vanliga stickor eller digitala test? (Inte för att det spelar någon roll iof) får se hur din temp är imorgon. Äl kan ju vara idag så vi får hoppas på tempökning imorgon
  • stjärnasomärdin
    Zora skrev 2014-12-06 16:29:47 följande:
    Vad skumt. Använder du vanliga stickor eller digitala test? (Inte för att det spelar någon roll iof) får se hur din temp är imorgon. Äl kan ju vara idag så vi får hoppas på tempökning imorgon smile1.gif
    Men om sticken var negativ i torsdags borde det väl innebära att ÄL redan bör ha skett innan dess i det fall den skedde? Eller tänker jag fel då? Kan ju vara så att det aldrig blev någon ÄL efter det positiva testet och att det kommer en ny chans. Fortsätter att testa och tempar varje morgon. Använder vanliga stickor!
  • Zora
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-06 16:48:58 följande:

Men om sticken var negativ i torsdags borde det väl innebära att ÄL redan bör ha skett innan dess i det fall den skedde? Eller tänker jag fel då? Kan ju vara så att det aldrig blev någon ÄL efter det positiva testet och att det kommer en ny chans. Fortsätter att testa och tempar varje morgon. Använder vanliga stickor!

Fast äl sker väl ca 12-48 h efter första pos testet (beror väl på vilka tester man använder) och man kan väl inte se på stickorna när ägget släppt? Det trodde inte jag att man kunde iallafall. Jag kör CB digital och i deras instruktioner står det att man inte ska testa mer efter att man fått pos.

Men det kan absolut vara så att det inte blev någon äl nu utan att den kommer senare eller inte alls. Hoppas du får tempstegringen snart
Svar på tråden Tempar/Fertility friend