Börjar om igen.
Nimah skrev 2014-02-05 19:56:57 följande:
Trist med mens Agneta! Blir kanske en novemberbebis då :) Joemal, det är väldigt vanligt att antalet dagar mellan mens och äl varierar, men mellan äl och mens brukar det alltid vara samma, så ditt bim flyttas framåt samma antal dagar som äl har förskjutits om du förstår hur jag menar. Men det kanske du har koll på och det var jag som missförstod ditt inlägg :)
Jag fick positivt på äl igår, nästan en vecka senare än jag förväntade mig. Bim blir på makens födelsedag. Tänk om jag kunde hålla mig till att testa först då! Men det klarar jag nog aldrig. Känner jag mig själv står jag där med ett test om bara några dagar!
Jo, det har jag koll på men alltid bra att bli påmind ibland för man glömmer lätt för stunden
Men jag kanske ska förtydliga lite. Förutom från missfall till första mens så har jag aldrig haft en cykel på mer än 28 dagar, iaf inte de senaste 3 åren. Jag har nästan alltid en cykel på 26 eller 27 dagar och även nu senast när jag hade 25 dagar hade jag äl på dag 14. När jag nu inte fick äl förrän dag 17 så var det för mig udda och annorlunda

Så jag hoppas, lika mycket som jag gör varje månad, men vet att jag inget kommer veta förrän jag har passerat BIM...