Börjar om igen.
Hej allihop!
Jag har bim imorgon eller senast på tisdag tror jag, så nu har jag pms-humör och tycker det är väldigt skönt med helg så att det bara är min stackars make som behöver stå ut med mig, hehe. Jag har försökt koppla bort äl, bim och symptom denna månaden med väldigt varierande resultat
Vissa dagar har det gått jättebra, men andra har det varit väldigt svårt. Just detta att inte veta säkert när jag hade äl och därför veta när jag verkligen har passerat bim! Att jag inte kan analysera olika saker kroppen har för sig har varit enormt skönt däremot. Så jag ska försöka fortsätta att minska kontrollen.
Håller med er om att det är skönt med denna tråden, att kunna skriva lite då och då.
Jomila: Usch vad jobbigt när kroppen luras sådär, tankarna svävar ju fort iväg och så blir man istället extra besviken sen
Att åka mycket MC låter som en väldigt bra vår-sommar-plan! Sen är det ju en del mat och alkohol som inte är så gravid-vänligt. Och kaffe! Det är bara att packa fikakorgen med ost, salami och kaffe och ge er ut i solen med motorcykeln
Långa promenader orkar man inte med barn och mage heller.
Agneta77: Vilken skrämmande händelse! Åh så underbart med ett lyckligt slut! Håller tummarna att allt ska fortsätta att gå bra 
Nimah: Hoppas att du mår bättre och att kroppen din återhämtar sig så att du få njuta av våren och sommaren som du önskar