Börjar om igen.

Tänkte du använda ÄL-stickor, och har du isf börjat testa än? ....rätta mig om jag har fel nu, men visst fick du också mens runt den 11.1.?
Nu soffhäng. =)

Jag tog ett test nu när jag kom från jobbet, 17:30 ungefär. Och nu ser det ut att vara positivt. Jag bifogar en bild i ett skilt inlägg. Tack för all information du ger! :) Det är nog rå äggvita som gäller nu märkte jag idag när jag var på toa på jobbet, så kanske jag faktiskt har ÄL nu. 9 dagar efter mens. Förra gången hade jag 10-11 dagar efter mens (i september).
Nu gäller det minsann att få till lite kvällsmys då.. :) Bara en vecka till för dig då före du börjar testa!

JAMEN JAAA!!! :D Jag saa ju att du skulle få ett fint + idag..
Oj vad roligt! Grattis som tusan! :)
Här kommer en bild på kvällens ÄL-test. Visst ser det väl ut att vara positivt? :)

Hihi ja här liggs det :) ibland slutar det med skratt, men ibland lyckas det. Vi har kurs på jobbet ikväll, jag har en timme ledig tid som jag spenderar på jobbet istället för att åka hem den lilla stunden. Vi skämtade imorse om pojkvännen skulle komma hit och vi skulle ta en omgång på wc'n ;) imorse var testet starkt positivt ännu men nu tycker jag att äggviteflytningarna har försvunnit under dagen, så kanske det börjar vara över. Ska ta ett test ännu ikväll när jag kommer hem så får vi se om det blir ett mysförsök ännu ikväll. Pust. :D ingen annan som tycker det blir lite för mycket av det goda ibland?
Fast ibland känns det som att man är på gränsen att göra det bara för att, inte för att lusten finns där helt hundra men man vill inte missa chansen att det kan bli ett litet frö...efter alla månader är det inte så lätt att hålla balansen alla gånger... Så underbart att ni kan skämta om det!
Vi vet ju som sagt var båda två att vi Kan bli gravida, det är en stor tröst. Hej på er, hur går det? Här är det helt ok. Har haft testmani och testat 3 gånger redan, hur dumt som helst. :) Kan inte låta bli. Idag borde jag vara ungefär BIM-8. ÄL+11 ungefär. Så småningom får jag börja testa "på riktigt". Jag har varit helt övertygad om att jag inte är gravid, men jag känner inte riktigt så längre.
Hur har ni det allihopa?
Godmorgon tjejer.
Mens idag. Det känns helt okej. Jag räknade ut att min cykel är kort! Förra mensen började 11.1. ÄL hade jag 20.-21.1. ungefär. Och nu ny mens 4.2. Det blir 24 dagar enligt vad jag räknat. Det är ju tacksamt iaf. Jag knappade direkt in på familjelivs graviditetsuträkning, och min nästa ÄL blir runt 14.2.
Jag har lovat mig själv att inte testa loss lika vilt nästa gång..
BIM-4, inte före. Men hur ska man hålla det? Jag märkte ju denna gång hur deppigt det blev av allt testande och alla negativa besked. Kändes mindre negativt nu när mensen kom än att se alla minus på stickorna. Få se om jag minns det då om ett par veckor.. ni kan väl påminna mig annars? :)
Äsch Nimah om du har 36 dagar, lång cykel. :/ Mycket väntande för dig. Men som du skrev, hellre det än ingen ÄL alls! Så sant så. :)
Skönt Jomila med fri månad. Samla krafter för att ta nya tag. 
joemal, bara att vänta in BIM då, önskar lycka till!
Augusti82, hur går det? Hoppas verkligen inte det har kommit nåt mer blod? :/
Joicy, välkommen hit :)