Börjar om igen.
Vad roligt!!! Jag vet inte gällande blinkande gubben, men kör på så håller vi tummarna! :D jag har äl på kommande i dagarna så vi har sexat i söndags och igår.
Ooh Nimah!! :) :)
Jag trodde ÄL var i början på veckan men nu imorse fick jag helt positivt test. Det känns mera 'normalt' att ÄL kommer 12 dagar efter mens. Hur går det för er andra?
Hmm nog ser jag allt ett svagt streck där.. :)
Nej ge inte upp hoppet än! När har du bim? Håller tummarna för dig här på andra sidan östersjön (hm eller vad nu vattnet mellan finland och sverige heter) :)
Jag ser iaf ett tydligare streck på undre stickan än övre. Har du 14 dgr mellan äl och bim är du väl ännu bara på bim-2? Jag tror att du kommer att få ett fint plus om du testar i övermorgon! <3 inte roligt att ha för höga förhoppningar och sen blir det inget men du har ju redan plussat, så nu jäklar. :)
Hur går det Nimah? Blir det blodprov? Har du testat idag?
Godmorgon tråden!
Nu är det ungefär en vecka sen jag hade äl. Testningsfebern har kommit så smått, men jag har inte börjat på än. Det lär ju ändå inte visa nåt även om jag skulle vara gravid. Med dessa ord har jag fått mig själv att avstå från att testa. ;) Varför göra sig själv besviken (så gick det förra månaden). Men mot slutet av veckan kanske... :)
Hur är det för er andra?