agneta77 skrev 2014-03-06 17:50:03 följande:
Tack igen söta

Du har inte många dagar kvar till VUL nu. Hur känns du dig nu? Jag har nästan inte några symptom (svaagt illamående ibland, inget annat) och är så orolig så jag har svårt att glädja mig ett dugg. Detta var mycket svårare än jag hade trott det skulle vara. Hur orka med denna ständiga oro..?
Nä inte många dagar kvar nu. Är på tisdag kl 13. Jag är i v 6+2 idag. Nu har den värsta ångesten lagt sig och jag vill inte längre vräka den lilla. I början var jag så säker på att den ändå skulle dö att jag ville bli av med den direkt. Så jag förstår verkligen din oro. Jag hoppas fortfarande inte särskilt mycket, men nu kan den iaf få en chans. Tyvärr såg vi ju ett hjärta i v 7+ förra gången, sen dog den några dagar efter. Så ser allt bra ut på tisdag är det just det. Bra på tisdag. Onsdag vet man inget om. Hoppas på nytt vul max två veckor senare också. Ge det någon vecka så kommer det säkert kännas bättre! Ni har väl inte högre risk för mf än genomsnittet? Vi vet ju att riskens stor för oss, så då är det svårare att slappna av.