• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Edison

Idag är jag inne på ruvardag 11. Tjuvtestade imorse och testet var negativt. Sen började jag blöda :( mer och mer under dagen och nu är de som jag har mens. Inga känningar alls som tyder på att jag skulle vara gravid. Så himla ledsen nu! Jag var säker på att detta skulle gå vägen, något annat fanns liksom inte :( och så ska man ta vaggisarna till lördag ändå, känns nästan förnedrande!

• Finmamma
    Edison skrev 2014-04-21 19:45:08 följande:

Idag är jag inne på ruvardag 11. Tjuvtestade imorse och testet var negativt. Sen började jag blöda :( mer och mer under dagen och nu är de som jag har mens. Inga känningar alls som tyder på att jag skulle vara gravid. Så himla ledsen nu! Jag var säker på att detta skulle gå vägen, något annat fanns liksom inte :( och så ska man ta vaggisarna till lördag ändå, känns nästan förnedrande!

:(((
  • ITM

Alltså vad händer. Jag la in kommentar innan ITM så står de kingbongo???

• Libra1

ITM: Det var skumt! Något annat alias du har? Jag undrade så vem det var.

• Libra1
    Edison skrev 2014-04-21 19:45:08 följande:
    Hur mår du idag? Jag blödde väldigt mycket vid mitt 3e försök och var gravid. Så det behöver kanske inte vara kört ännu?
  • Edison

Libra: Känner mig så ledsen..legat och funderat hela natten. Blöder fortfarande en hel del..kommer massa slem också eller va de är. Ska till nordic idag på kontroll efter förra veckans besök då jag var lite överstimulerad. Får se va dem säger... känns ju rätt kört men hoppas ju såklart på att jag ändå kan vara gravid.

• Libra1

Edison: Jag håller tummarna! Hoppas det går bra på Nordic idag.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö