• Anonym (tjej 22)

telefonsex, WOW!!

Hade världens hetaste telefonsex med min kille igår, vi har haft distansförhållande sen sen september, ses typ 2 gr i månaden och helst av allt vill jag ju sova med honom varje natt. Och ligga med honom varje dag. Men igår så hade vi telefonsex. Och... Det var SÅ JÄVLA HETT. Det började med att han sa var han ville kyssa mig och sen gick det vidare ;) så jävla hett. Vill bara rekomendera detta till alla med distans. att höra stönanden i telefonluren var riktigt jävla hett. Han sa allt han ville göra med mig och jag bara låg och onanerade och njöt som fan.

Nu vill jag höra om det är nån här som har haft telefonsex och era upplevelser av det. Och lite heta tips på hur man kan kåta upp partnern på distans. 

• Svar på tråden telefonsex, WOW!!
  • lejon 789

Jag är så gammal att jag varit med om när Telia hade "Heta linjen". Man slog numret och blev sammankopplad med någon helt okänd. Det ledde ibland till väldigt skön telefonsex och fördelen var att man kunde vara helt avslappnad eftersom vi inte kände varann. Grymt sexigt att höra en okänd kvinna som är kåt och viskar vad hon vill och vad hon gör. Som jag minns det var det upp till sex personer som var kopplade samtidigt, så det gällde ju att hitta rätt våglängd :)
    Undrar varför inte denna typ av tjänst finns idag, det vore en utmärkt affärsidé

• Anonym (ehm)
    lejon 789 skrev 2013-12-20 00:13:20 följande:
    Jag är så gammal att jag varit med om när Telia hade "Heta linjen". Man slog numret och blev sammankopplad med någon helt okänd. Det ledde ibland till väldigt skön telefonsex och fördelen var att man kunde vara helt avslappnad eftersom vi inte kände varann. Grymt sexigt att höra en okänd kvinna som är kåt och viskar vad hon vill och vad hon gör. Som jag minns det var det upp till sex personer som var kopplade samtidigt, så det gällde ju att hitta rätt våglängd :)
    Undrar varför inte denna typ av tjänst finns idag, det vore en utmärkt affärsidé
    Jag har arbetat som telefonvärdinna, och måste tyvärr krossa dina drömmar.
    Oftast är man inte ett dugg kåt, man spelar med för att man får betalt. ;)

Jag har också ringt heta linjen som privatperson i yngre dagar och spelat kåt för skojs skull medan en väninna satt i andra telefonen och lyssnade. Vi fnissade hejdlöst åt de kåta gubbarna... 
  • lejon 789
    Anonym (ehm) skrev 2013-12-20 00:21:54 följande:
    Jag har arbetat som telefonvärdinna, och måste tyvärr krossa dina drömmar.
    Oftast är man inte ett dugg kåt, man spelar med för att man får betalt. ;)

Jag har också ringt heta linjen som privatperson i yngre dagar och spelat kåt för skojs skull medan en väninna satt i andra telefonen och lyssnade. Vi fnissade hejdlöst åt de kåta gubbarna... 
    Jag förstår att så också skedde, men mina skönaste stunder var när man gav varann sitt telefonnummer och ringde privat sen. För att ingen annan skulle ringa gav man delar av numret och försökte hitta varann flera gånger på Heta linjen och till slut fick man ihop hela numret och hade väldigt skönt...
  • wilhelm50

Jag tyckte heta linjen var jättehäftig, jag hade massor av telefonsex, åkte hem till flera tjejer hade sex på en gång med flera av tjejerna ibland fungerade det bara att prata i typ hela natten sen åkte man hem till tjejen och då fungerade det inte alls, så då var det bara att åka hem igen hade korta förhållanden med tjejer från heta linjen b la en tjej som jag blev kär i men som hade div problem, sättet vi träffaade på var rätt häftigt, hon kom hem till mig det skulle vara mörkt i lägenheten och så blev det vi knullade hela natten, på morgonen stack hon i väg, utan att jag såg henne, så gjorde vi likadant 5gg till sen först såg jag henne och hon var jättesöt.och hon flyttade hem till mig i två veckor, sen tog jag reda på vad hon hette genom en kompis, och hon sa om jag gjorde det skulle vi aldrig mer ses, och när jag konfronterade henne med att jag visste vem hon var så blev det så, hon drog, hon ville vara hemlig] jättejobbigt för mig för hon hade stark dragningskraft på mig, tänker på henne än i dag, hur det är med henne, men hon är helt försvunnen, finns inte att hitt nånstans, och så hade jag andra roliga träffar med tjejer, det var min bästa tid, har väl en väldigt trevlig telefonröst, fick alltid tjejer att ringa till mig, nu är det andra tider,mycket tuffare klimat,

• wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-20 08:31:05 följande:
    Jag tyckte heta linjen var jättehäftig, jag hade massor av telefonsex, åkte hem till flera tjejer hade sex på en gång med flera av tjejerna ibland fungerade det bara att prata i typ hela natten sen åkte man hem till tjejen och då fungerade det inte alls, så då var det bara att åka hem igen hade korta förhållanden med tjejer från heta linjen b la en tjej som jag blev kär i men som hade div problem, sättet vi träffaade på var rätt häftigt, hon kom hem till mig det skulle vara mörkt i lägenheten och så blev det vi knullade hela natten, på morgonen stack hon i väg, utan att jag såg henne, så gjorde vi likadant 5gg till sen först såg jag henne och hon var jättesöt.och hon flyttade hem till mig i två veckor, sen tog jag reda på vad hon hette genom en kompis, och hon sa om jag gjorde det skulle vi aldrig mer ses, och när jag konfronterade henne med att jag visste vem hon var så blev det så, hon drog, hon ville vara hemlig] jättejobbigt för mig för hon hade stark dragningskraft på mig, tänker på henne än i dag, hur det är med henne, men hon är helt försvunnen, finns inte att hitt nånstans, och så hade jag andra roliga träffar med tjejer, det var min bästa tid, har väl en väldigt trevlig telefonröst, fick alltid tjejer att ringa till mig, nu är det andra tider,mycket tuffare klimat,

Har så mycket mer att berätta om heta linjen, men får nog skriva en bok isåfall, såå jävla roligt jag hade.
  • wilhelm50

Gjorde n

wilhelm50 skrev 2013-12-19 14:10:30 följande:
    Ja jag har 2 tjejer som jag har telefonsex med inte samtidigt förstås, men det är jäkligt upphetsande framför allt när man hör hur dom stönar, då blir man om möjligt ännu kåtare, hoppas på repris snart, dom bor tyväär för långt bort från mig, men hoppas få träffa dom irl snart.

Gjorde nog bort mig ordentligt när jag skrev det här, jävligt dumt av mig.
  • Zoja
    Speak up skrev 2013-12-19 23:30:21 följande:
    Nja, det gäller ju för det första att "känna av" varann och vara lika syncade när man har telefonsex (tycker då jag)! Drömmer Lite trist när man ombeds och förväntas göra saker mycket fortare än vad som känns naturligt.
    Ja, precis!
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-12-20 09:50:11 följande:
    Ja, precis!
    Men(!) om allting klickar och klaffar, och man är på samma busiga humör just då, då kan telefonsex vara något av det mest upphetsande som finns. Flört
  • Anonym (sexiluren)
    Speak up skrev 2013-12-20 10:43:13 följande:
    Men(!) om allting klickar och klaffar, och man är på samma busiga humör just då, då kan telefonsex vara något av det mest upphetsande som finns. Flört
    Håller helt klart med där! :)
  • Speak up
    Anonym (sexiluren) skrev 2013-12-20 11:33:00 följande:
    Håller helt klart med där! :)
    Skönt att få medhåll! Solig (Önskar mig en mysig session telefonsex snart själv!)
Svar på tråden telefonsex, WOW!!