• Anonym (tjej 22)

telefonsex, WOW!!

Hade världens hetaste telefonsex med min kille igår, vi har haft distansförhållande sen sen september, ses typ 2 gr i månaden och helst av allt vill jag ju sova med honom varje natt. Och ligga med honom varje dag. Men igår så hade vi telefonsex. Och... Det var SÅ JÄVLA HETT. Det började med att han sa var han ville kyssa mig och sen gick det vidare ;) så jävla hett. Vill bara rekomendera detta till alla med distans. att höra stönanden i telefonluren var riktigt jävla hett. Han sa allt han ville göra med mig och jag bara låg och onanerade och njöt som fan.

Nu vill jag höra om det är nån här som har haft telefonsex och era upplevelser av det. Och lite heta tips på hur man kan kåta upp partnern på distans. 

• Svar på tråden telefonsex, WOW!!
  • wilhelm50
    Matildet skrev 2013-12-29 20:46:13 följande:
    Snart dags att ha det igen kanske....
    Skulle aldrig fungera det var ett sammansvetsat gäng redan innan jag började med att ringa Heta linjen,så dom var snälla  och lät mig komma in i deras gemenskap.
  • Matildet
    wilhelm50 skrev 2013-12-29 21:14:57 följande:
    Skulle aldrig fungera det var ett sammansvetsat gäng redan innan jag började med att ringa Heta linjen,så dom var snälla  och lät mig komma in i deras gemenskap.
    Iofs, men när jag har haft det förr har jag alltid vetat vem jag ska ha det med innan ocksåFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 21:22:08 följande:
    Iofs, men när jag har haft det förr har jag alltid vetat vem jag ska ha det med innan ocksåFlört
    (Det blir ju liksom lite mer... intimt då.) ^^
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 21:28:41 följande:
    (Det blir ju liksom lite mer... intimt då.) ^^
    PrecisSolig
    Abso-fucking-lutely.
  • wilhelm50
    Matildet skrev 2013-12-29 21:22:08 följande:
    kan du förklara om det där förstod inte riktigt.
  • Matildet
    wilhelm50 skrev 2013-12-29 21:33:52 följande:
    kan du förklara om det där förstod inte riktigt.
    Att varje gång jag haft telefonsex har jag alltid vetat vem jag ska ha det med. Har inte ringt in till någon het linje. Inte behövt det. 
    Abso-fucking-lutely.
  • wilhelm50
    Matildet skrev 2013-12-29 21:36:56 följande:
    Att varje gång jag haft telefonsex har jag alltid vetat vem jag ska ha det med. Har inte ringt in till någon het linje. Inte behövt det. 

Ok då  fattar jag,för mig har det varit tvärtom ibland toppen ibland mindre bra,men spännande varje gång,
  • wilhelm50
    Anonym (Heta linjen tjej) skrev 2013-12-29 20:20:17 följande:
    Jag minns med heta linjen... Träffa mitt X där... Men jösses det var roligt för man kunde ringa dit när man var kåt, snacksjuk eller för att driva med flåsarna hahaha vi var ofta ngra tjejer som ringde på kvällar/nätter och hade super trevliga stunder... Det var tider det...

Under vilka år var du inne på heta linjen, nyfiken bara
  • Anonym (Heta linjen tjej)
    wilhelm50 skrev 2013-12-30 20:12:13 följande:

Under vilka år var du inne på heta linjen, nyfiken bara
    95-98 ca haha vet jag prata ofta med en man/kille som börja på bokstaven S
  • wilhelm50

2

Anonym (Heta linjen tjej) skrev 2013-12-30 20:18:53 följande:
    95-98 ca haha vet jag prata ofta med en man/kille som börja på bokstaven S

Skojar du liite med mig nu mitt namn börjar med S, mycket nyfiken.
  • wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-30 20:22:44 följande:
    2Skojar du liite med mig nu mitt namn börjar med S, mycket nyfiken.

Och jag var mycket inne dom åren, börjar brännas lite här tror jag.
  • wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-30 20:24:16 följande:
    Och jag var mycket inne dom åren, börjar brännas lite här tror jag.

Snälla, du kan väl svara tror kanske att vi har pratat med varandra, eller har jag fel, du gör mig så förbaskat nyfiken, bustjej där,
  • Anonym (Heta linjen tjej)
    wilhelm50 skrev 2013-12-30 20:33:20 följande:

Snälla, du kan väl svara tror kanske att vi har pratat med varandra, eller har jag fel, du gör mig så förbaskat nyfiken, bustjej där,
    Jag kan säga så här mkt att om killen D säger dig ngt så har vi pratat o om du bor/bodde i Skåne.. Haha mer säger jag inte
  • wilhelm50
    Anonym (Heta linjen tjej) skrev 2013-12-30 20:37:44 följande:
    Jag kan säga så här mkt att om killen D säger dig ngt så har vi pratat o om du bor/bodde i Skåne.. Haha mer säger jag inte

Vad skönt då är det inte mig du pratat med bor i Stockholm, jag menar inte så jag låtsats bara att jag är anonym här, men det finns en del som jag vet vem jag är, ps avslöja mig inte ni som vet, men bokstaven S var helt rätt det var därför jag reagerade
  • wilhelm50
    Anonym (Heta linjen tjej) skrev 2013-12-30 20:37:44 följande:

Hoppas inte att jag skrämde bort dig, vill gärna prata med dig, vi kanske skulle ha roligt tillsammans, testade faktiskt förra veckan och fick direktkontakt med en tjej, men var ringrostig, var ett proffs förut och väntade naturligtvis för länge innan jag föreslog att hon skulle ringa mig, fan också ursäkta uttrycket men mina takter sitter i det märkte jag, kanske testar fler gånger, men jag har ju 2 underbara tjejer, räcker tillräckligt, svårt som det är, en till och jag skulle göra bort mig totalt, ja dom känner till varandra men bor alledes för, långt ifrån mig för att det skulle vara optimalt,får väl se vad som händer tycker Stockholmstjejer är alledes för egocentriska, tråkigt nog.har själv bott i Stockholmsområdet hela mitt liv, men det var mycket bättre förr.
  • kelgrisen58

Testade heta linjen för en del år sen men hade väl inget flyt, beror väl på vilken röst man har,självförtroende måste man ju ha, träffade några tjejer men det blev inget mer, en del verkar ju haft det väldigt kul där,

• wilhelm50

Ja det var en härlig tid, vill gärna ha så där kul igen.finns det nån här inne av er tjejer som var med på den tiden, nyfiken

• wilhelm50

gillar den här tråden av naturliga orsaker,undrar var alla dessa heta Linjen människor tog vägen efter det att det tog slut,nostalgiker, eller.någon annan med erfarenhet av detta med telefonsex nyfiken.

• Anonym (wilhelm50)

Tycker fortfarande om den här tråden,

• kelgrisen58
    kelgrisen58 skrev 2013-12-31 17:27:33 följande:
    Testade heta linjen för en del år sen men hade väl inget flyt, beror väl på vilken röst man har,självförtroende måste man ju ha, träffade några tjejer men det blev inget mer, en del verkar ju haft det väldigt kul där,

Ok skämtade lite,jag är wilhelm50, så nu vet ni.
Svar på tråden telefonsex, WOW!!