• Anonym (tjej 22)

telefonsex, WOW!!

Hade världens hetaste telefonsex med min kille igår, vi har haft distansförhållande sen sen september, ses typ 2 gr i månaden och helst av allt vill jag ju sova med honom varje natt. Och ligga med honom varje dag. Men igår så hade vi telefonsex. Och... Det var SÅ JÄVLA HETT. Det började med att han sa var han ville kyssa mig och sen gick det vidare ;) så jävla hett. Vill bara rekomendera detta till alla med distans. att höra stönanden i telefonluren var riktigt jävla hett. Han sa allt han ville göra med mig och jag bara låg och onanerade och njöt som fan.

Nu vill jag höra om det är nån här som har haft telefonsex och era upplevelser av det. Och lite heta tips på hur man kan kåta upp partnern på distans. 

• Svar på tråden telefonsex, WOW!!
  • Speak up
    Anonym (Heta) skrev 2013-12-29 19:05:30 följande:
    Ringde heta linjen förr i tiden. Började prata med en kille som bodde i samma stad. Jag o kompisar bestämde att vi skulle träffas. Min ena kompis träffade den killens kompis som jag pratade med. Ett tag senare så gifte dom sig, fick barn, köpte hus, och skiljde sig. Ja så kan det gå med heta linjer;))
  • wilhelm50
    Anonym (Heta) skrev 2013-12-29 19:05:30 följande:
    Ringde heta linjen förr i tiden. Började prata med en kille som bodde i samma stad. Jag o kompisar bestämde att vi skulle träffas. Min ena kompis träffade den killens kompis som jag pratade med. Ett tag senare så gifte dom sig, fick barn, köpte hus, och skiljde sig. Ja så kan det gå med heta linjer;))

Ja det var en härlig tid på många vis lättraggat kul många dejter, fan blir lite nostalgisk när jag tänker på den tiden, helt andra tider nu tyväär,
  • Anonym (Heta)

Japp det var kul och lite oskyldigt, på den tiden. Då vågade man vara lite vild o galen;)

• wilhelm50
    Anonym (Heta) skrev 2013-12-29 20:13:45 följande:
    Japp det var kul och lite oskyldigt, på den tiden. Då vågade man vara lite vild o galen;)

Oskyldigt men hett ibland underbar blandning.ja då vågade tjejerna myckt mer än idag,enligt mig iallafall,helt klart,
  • Anonym (Heta linjen tjej)

Jag minns med heta linjen... Träffa mitt X där... Men jösses det var roligt för man kunde ringa dit när man var kåt, snacksjuk eller för att driva med flåsarna hahaha vi var ofta ngra tjejer som ringde på kvällar/nätter och hade super trevliga stunder... Det var tider det...

• wilhelm50
    Anonym (Heta linjen tjej) skrev 2013-12-29 20:20:17 följande:
    Jag minns med heta linjen... Träffa mitt X där... Men jösses det var roligt för man kunde ringa dit när man var kåt, snacksjuk eller för att driva med flåsarna hahaha vi var ofta ngra tjejer som ringde på kvällar/nätter och hade super trevliga stunder... Det var tider det...
    Jag var inne alla dagar i Veckan ibland flera timmar,känner så väl till vad du pratar om exaxt så var det,man fick vara lite snabb om man skulle få tjejerna att ringa upp en,flåsarna var många och sabbade all form av kontakt vissa körde dammsugaren på för att sabba om det fanns tjejer på linjen, men jag hade min taktik och den gick ofta hem,
    när man väl fick tjejerna för sig själv kunde man prata hela natten ibland,sen kunde det bara ta en halvtimme så fick man åka hem till tjejerna var så olika,vissa av oss hade träffar på Pubar på helgerna så vi träffades IRL och det var jättekul framför allt först i början när jag var anonym,skitkul att kolla in tjejerna då.
  • Matildet

Snart dags att ha det igen kanske....

Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-29 20:46:13 följande:
    Snart dags att ha det igen kanske....
    Med mig..? Drömmer
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 20:46:41 följande:
    Med mig..? Drömmer
    Kanske det....Oskyldig Men har du mitt nummer? HeheFlört
    Abso-fucking-lutely.