• Anonym (tjej 22)

telefonsex, WOW!!

Hade världens hetaste telefonsex med min kille igår, vi har haft distansförhållande sen sen september, ses typ 2 gr i månaden och helst av allt vill jag ju sova med honom varje natt. Och ligga med honom varje dag. Men igår så hade vi telefonsex. Och... Det var SÅ JÄVLA HETT. Det började med att han sa var han ville kyssa mig och sen gick det vidare ;) så jävla hett. Vill bara rekomendera detta till alla med distans. att höra stönanden i telefonluren var riktigt jävla hett. Han sa allt han ville göra med mig och jag bara låg och onanerade och njöt som fan.

Nu vill jag höra om det är nån här som har haft telefonsex och era upplevelser av det. Och lite heta tips på hur man kan kåta upp partnern på distans. 

• Svar på tråden telefonsex, WOW!!
  • wilhelm50

Vore kul att höra det verkar vara en generationsfråga det här med telefonsex, verkar inte vara så vanligt idag, tråkigt isåfall för det är så, härligt mysigt, fast kroppslig kontakt är förstås det bästa, självklart, men telefonsex är utlämnande och härligt, att bägge två kan njuta och stöna inför vandra i telefon är underbart och högst personligt, sekretess är en självklarhet?men som sagt ett tuffare klimat där man håller på sig och inte vågar gå ett steg längre verkar vara det självklara idag, tycker det är väldigt tråkigt, var mycket lättare förr alla vågade mycket mer då, längtar faktiskt tillbaka i tiden, då allt var mycket lättare,

• wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-20 08:58:48 följande:
    Gjorde nGjorde nog bort mig ordentligt när jag skrev det här, jävligt dumt av mig.

Nej gjorde nog inte bort mig har mina 2 underbara tjejer kvar, har nu pratat med bägge 2, vad underbart intresset finns fortfarande kvar så jävla härligt.ska träffa en av dom i mellandagarna båda är naturligtvis gifta, men jag är ju världens snällaste kille så det blir fantastiskt iallafall.
  • wilhelm50

Ja gärna just nu, väldigt kåt.

• wilhelm50

Skulle jag verkligen vilja ha med någon pilsk tjej just nu.

• Anonym (020-xxxxxx)
    lejon 789 skrev 2013-12-20 00:13:20 följande:
    Jag är så gammal att jag varit med om när Telia hade "Heta linjen". Man slog numret och blev sammankopplad med någon helt okänd. Det ledde ibland till väldigt skön telefonsex och fördelen var att man kunde vara helt avslappnad eftersom vi inte kände varann. Grymt sexigt att höra en okänd kvinna som är kåt och viskar vad hon vill och vad hon gör. Som jag minns det var det upp till sex personer som var kopplade samtidigt, så det gällde ju att hitta rätt våglängd :)
    Undrar varför inte denna typ av tjänst finns idag, det vore en utmärkt affärsidé
    Den finns kvar fast på ett annat sätt. Googla så får du vilka telefonnummer som finns. Börjar det med 020 är det gratis.
  • wilhelm50
    Anonym (020-xxxxxx) skrev 2013-12-22 16:57:13 följande:
    Den finns kvar fast på ett annat sätt. Googla så får du vilka telefonnummer som finns. Börjar det med 020 är det gratis.

Tack för tipset dit kommer jag att ringa, vilka historier jag har varit med om när det gäller heta linjen, det var en härlig tid, får väl se om det ändrats genom åren,
  • wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-22 17:37:29 följande:
    Tack för tipset dit kommer jag att ringa, vilka historier jag har varit med om när det gäller heta linjen, det var en härlig tid, får väl se om det ändrats genom åren,

Tycker nog att det går att utveckla heta linjen lite mer, hoppas det blir som förr många olika nummer, då tror jag, vet jag att intresset finns för detta sätt att lära känna fler träffa fler kanske träffa sitt livs kärlek.så underbart utlämnande av sig själv i ett forum där känslor och sexsug får sitt lystmäte.
  • wilhelm50

Har haft det nu med en underbar tjej, sä jävla skönt (ursäkta uttrycket)som vet hur jag fungerar, känner mig så avslappnad och skön..

• Anonym (Heta)

Ringde heta linjen förr i tiden. Började prata med en kille som bodde i samma stad. Jag o kompisar bestämde att vi skulle träffas. Min ena kompis träffade den killens kompis som jag pratade med. Ett tag senare så gifte dom sig, fick barn, köpte hus, och skiljde sig. Ja så kan det gå med heta linjer;))

Svar på tråden telefonsex, WOW!!