• Kerstin91

längtar efter ett +

Hej! En tjej som längtar efter ett +. Har sedan två år sedan försökt att få ett + men inget resultat. Håller på med utredning ofrivilig barnlöshet. Men man har inte hittat något fel på varken mig eller min sambo. Finns det fler som inte får nå +? Någon som sitter i samma sists som man bolla tankar/funderingar/ känslor med? Hade varit en stor betydelse för mig.

• Svar på tråden längtar efter ett +
  • MiaIa90
    Thotis90 skrev 2014-01-06 14:00:58 följande:
    Vi pratade med en kurator när vi började fertilitetsutredningen (standard här) och jag sade då att jag såg IVF som EN SISTA UTVÄG, att jag ville prova allt annat först... 
    Ja då måste dom ju lyssna på de tycker man. Man vill ju klara de själv helst. 
  • Kerstin91

Har en fråga.. hur pass engagerade är era i män i denna situation? Tar dom insiativ till sex? Pratar dom ofta om utredningen tex?

• MiaIa90
    Kerstin91 skrev 2014-01-08 01:12:34 följande:
    Har en fråga.. hur pass engagerade är era i män i denna situation? Tar dom insiativ till sex? Pratar dom ofta om utredningen tex?
    Min kille är riktigt inne i detta och varit i dom år vi har försökt nu. 
    Utredning pratade vi mycket om när vi var uppe i den nu är de barnnamn,barnsaker m m.
    Specielt nu känner jag när jag för fösta gången har fått + äl testerna:).
    Har som molnande värk i rygg och mage och är äl jippi hoppas bara de kan ta sig. 
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-08 10:46:34 följande:
    Min kille är riktigt inne i detta och varit i dom år vi har försökt nu. 

Utredning pratade vi mycket om när vi var uppe i den nu är de barnnamn,barnsaker m m.

Specielt nu känner jag när jag för fösta gången har fått + äl testerna:).

Har som molnande värk i rygg och mage och är äl jippi hoppas bara de kan ta sig. 

Oj hoppas de blir ett + nu! :)
  • Kerstin91
    Kerstin91 skrev 2014-01-09 00:39:04 följande:

Själv fick jag skit mensen idag! :(
  • MiaIa90
    Kerstin91 skrev 2014-01-09 00:39:04 följande:

Jo hoppas på + nu gjorde äl test nu på morgonen vid kl:6 tidigt men gjorde ett och är svagare en i går så äl är över nu men har prickat in de bra. 
    Fy vad jobbigt att din mens kom:( hoppas den snart går över fort så ni kan försöka snart igen. 
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-09 06:38:21 följande:
    Jo hoppas på + nu gjorde äl test nu på morgonen vid kl:6 tidigt men gjorde ett och är svagare en i går så äl är över nu men har prickat in de bra. 
    Fy vad jobbigt att din mens kom:( hoppas den snart går över fort så ni kan försöka snart igen. 

Hur går de :)?
  • MiaIa90
    Kerstin91 skrev 2014-01-17 22:49:22 följande:

Hur går de :)?
    Går rättbra har bim runt den 22-23och hoppas på de tagit sig men man vet ju aldrig. sj?
  • Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-17 22:53:26 följande:
    Går rättbra har bim runt den 22-23och hoppas på de tagit sig men man vet ju aldrig. sj?

Hoppas!!!

Mensen är över nu så ska jag köpa ägglosningstester :)
  • MiaIa90
    Kerstin91 skrev 2014-01-17 22:56:25 följande:

Hoppas!!!
    Mensen är över nu så ska jag köpa ägglosningstester :)
    Tack:).
    Gud vad skönt ju att den är över hoppas de blir + nu vännen. 
    Köp på billigatester.se dom är bra dom.
Svar på tråden längtar efter ett +