Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Snälla hjälp mig :(

Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:54:34 följande:
    Hans tystnad borde räcka som svar. OM han skulle vilja säga något så kommer han göra det.
    Okej, då fortsätter jag vänta, blir så jobbigt när jag ser honom online på facebook eftersom han är högst upp på chattlistan, om jag verkligen försöker släppa honom borde jag inte ta bort honom som vän?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:01:22 följande:
    Jo, och det sa jag förut. Vill man komma över någon så är det bäst att klippa alla band.
    jag tänkte skriva till honom och be honom att inte bli arg och att jag tänker ta bort honom som vän eftersom det gör ont när jag ser honom online. Dålig ide eller?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:04:39 följande:
    Ta bort honom bara. Han kommer förstå varför.
    Utan att säga nåt? och så ser han att vi inte är vänner längre? Det hade blivit konstigt
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:16:15 följande:
    Han kommer förstå varför, men säg något om du vill.
    jag vill säga att jag mår dåligt när jag ser honom inne, fast jag vill inte att han ska tro att det är hans fel. Kan jag gå vidare med mitt liv även fast jag har honom kvar på facebook?
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-01-05 23:17:20 följande:
    Vad har du för Facebook?
    Vad menar du?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:25:45 följande:
    Jag hade kunnat det, men jag vet inte hur det är med dig. Jag tror du måste avsluta all kontakt med honom.
    jag vet inte vad jag ska säga :(
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:30:37 följande:
    Säg att du tar bort honom för att det känns konstigt att ha kontakt med honom när du tycker om honom och han inte har några känslor för dig.
    det var bra! fast problemet är att jag kommer fortfarande se honom, är det inte bäst att blockera honom då?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:42:08 följande:
    Jo, om det känns bättre.
    jobbigt o släppa taget :'( jag kan inte ångra mig senare, kanske bäst o ha kvar honom?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:45:10 följande:

Du kan visst ångra dig. Jag tror nog inte att han har något emot att lägga till dig sen.

Gör det som känns bäst för dig!

fast han kan ju inte se mig sen om jag blockerar honom? det är väl lika bra att han stannar kvar eftersom om jag bara tar bort han som vän så kommer jag ändå kunna se vart han går och vad han gör..:(
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-01-05 23:50:25 följande:
    Har sexuella tankar om honom? Bli påsatt eller sätta på honom?
    Nej det har jag inte...Jag vill inte ha sex med en person som jag tycker om.
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(