50 dagar kvar, följas åt sista biten?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
Ja usch vet inte om jag vill göra vändningsförsök pga riskerna att stressa bebisen och att det kanske inte lyckas. ska göra rätt ont har jag hört. men vill ju inte ha kejsarsnitt heller om det inte blir absolut nödvändigt. föda i säte vill jag definitivt inte!
kan man inte bara beställa en normal lyckad förlossning haha. :)
Jobbigt med bebisar som inte ligger på rätt håll! Min låg ned senast men ruckbart/rörlig fortfarande vilket verkar vara vanligt för omföderskor. Någon mer än jag som är tröttare än tröttast? Jag tror att det är all smärta som gör mig så trött. Åh, som jag längtar tills efter förlossningen och få gosa med vår nya familjemedlem.
Min bm sa att det fladdrande beror oftast på händerna/ eller fötterna som är o pillar :)
Min låg med huvudet nedåt på de senaste två kontrollerna men den är rörlig. Igår tyckte jag att jag kände både rumpa och huvud tvärs över magen. Vågar inte ropa hej än. Får väl se hur det blir. Vore ju skönt om den lilla kunde bli enbart ruckbar i alla fall så man kunde andas ut.
Här i landstinget "får" man inte föda vaginalt om barnet ligger i säte.
Hur mår ni tjejer!! Nu har det redan gått en vecka sedan jag startade tråden och tiden går framåt..även om det inte alltid känns så när man är höggravid;) Njuter ni lite extra mycket också när det är helg? Skönt att kunna vara tillsammans hela familjen tycker jag! Jag har börjat göra en spellista inför förlossningen och nu känns stundande förlossning lite mer verklig! Snart är det ju dags, heja heja!
Halloj!
skönt att kunna slappna av nu på helgen men vi har övertid på jobbet så jag jobbar denna helg, känner mig rätt okej fortfarande inte så mycket obehag (v.33).
Spellista ja, hmm jag är är inte så mycket för avslappningsmusik så blir nog ingen musik för mig tror jag inte....blir bara panik och känsla av att vilja få det över :p
Hej hej hoppar in här om det är ok? Har 43 dagar kvar och vill bara att tiden ska gå fort :)