50 dagar kvar, följas åt sista biten?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
Hej på Er
Jag är 34 år väntar mitt andra barn och har 40 dagar kvar. Tiden flyger men det känns som en evighet.
Jag mår toppen men sover dåligt på natten.ser ut som en hippo men känner mig väldig vacker ;)
Första barnet för min sambo 40år , första biologiska syskonet för mitt äldsta barn(har 3 halvsyskon) och vi längtar....
UL imorgon!!
Lycka till!!!!
Jag har nog handlat allt ????....gjort iordning ett helt barnrum med nya möbler o tapeter så vi bara väntar. Lite riskabelt kanske men vi utgår från att allt går bra ????sen vill jag vara klar med allt oxå då jag idag bara mest är sittande pga en djävulsk foglossning. Längtar tills jag kan få ta en promenad ? Hur mår ni i övrigt? Jag gråter varje dag just nu. Vet inte varför men mkt tror jag beror på att jag är så orörlig o ond....får en massa ångest pga det ????
Vi måste köpa ny bil, fixa iordning i sovrummet (vi samsover med alla barn), flytta om i garderober så bebisens kläder får plats nånstans. Jag är lite stressad över det hela
Vad har du för datum 3små❤️?
Murphy's Law , eller?
Efter mitt inlägg tidigare idag , har jag mått otroligt dåligt!!!
strax efter kl.17 började kramp i magen?? som om jag har mensvärkar , fått migrän och var snurrig i huvudet - ingen feber.
Har varit på toa 3gånger med en lös mage..... Jätte orolig blev jag. Ligger i sängen nu .... Är detta normalt?
3 små hjärtan :
Det bara blev en självklarhet att ha en till(3:e) UL , måste bara få det bekräftat att min lilla tös går upp i vikt!
Alla mina prover och tester var VG hos barnmorska - men jag nämnde att jag vill vara säker bara! Så hon instämde!
Min pojke 2000 vägde 2,2kg när han föddes och det hängde väl ihop med min kroppsvikt och att jag inte hade en så bra aptit. Och han kom 9dagar efter BF.
Murphy's Law , eller?
Efter mitt inlägg tidigare idag , har jag mått otroligt dåligt!!!
strax efter kl.17 började kramp i magen?? som om jag har mensvärkar , fått migrän och var snurrig i huvudet - ingen feber.
Har varit på toa 3gånger med en lös mage..... Jätte orolig blev jag. Ligger i sängen nu .... Är detta normalt?
3 små hjärtan :
Det bara blev en självklarhet att ha en till(3:e) UL , måste bara få det bekräftat att min lilla tös går upp i vikt!
Alla mina prover och tester var VG hos barnmorska - men jag nämnde att jag vill vara säker bara! Så hon instämde!
Min pojke 2000 vägde 2,2kg när han föddes och det hängde väl ihop med min kroppsvikt och att jag inte hade en så bra aptit. Och han kom 9dagar efter BF.
Sovit skapligt i natt men trött och tung i huvudet i alla fall du jag är rejält förkyld. Mannen är på jobbresa till imorgon kväll så det är vi tjejer som får klara sig bäst vi vill här hemma. Ska försöka orka med lite städning och tvättning idag. Måste få bort tvättberget så jag kan sätta igång och tvätta bebiskläder om nån vecka eller så....
Hej alla! Någon mer än jag som tänker mer och oftare på förlossningen än tidigare? Har ni tips på smärtlindring? Jag har "klarat mig" med bara lustgas tidigare men det gjorde rejält ont sist så funderar på något mer. Helst inte EDA. Har haft snabba förlossningar!