• Anonym (Aaaaaaarg!!!!)

Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!

Jag besökte min kille som jobbar på sitt café som HAN ÄGER!!! Jag satt där och han frågade om jag ville ha något. En kaffe och bulle, sa jag. HAN TOG BETALT!!!!!! Idiot! När jag träffar honom sen ska jag skrika på honom att han är en snål slisk!!!!

Usch. Det där var avtändande!!!!!

• Svar på tråden Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!
  • Tom Araya
    Anonym (Aaaaaaarg!!!!) skrev 2014-01-12 17:42:59 följande:
    Jag besökte min kille som jobbar på sitt café som HAN ÄGER!!! Jag satt där och han frågade om jag ville ha något. En kaffe och bulle, sa jag. HAN TOG BETALT!!!!!! Idiot! När jag träffar honom sen ska jag skrika på honom att han är en snål slisk!!!! Usch. Det där var avtändande!!!!!
    Jag håller med om understruket men meningen däremellan (ej understruken) är för mig en väldigt överdriven och omogen reaktion som skulle få mig att dra öronen åt mig.

• Nenne666

Men om han skulle bjuda alla sina tjejer så kanske han hade kursat;).

• Tom Araya
    Nenne666 skrev 2014-01-13 20:19:05 följande:
    Men då träffar man väl tjejen någon annanstans. Har man problem med dejt-ekonomi får man dejta mindre.
  • Petite Chérie
    Nenne666 skrev 2014-01-13 20:19:05 följande:
    Alla sina tjejer? De har varit ett par i 2 år.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • januari33

TS:
    Hur har det gått för dig?

• Moolie
    Anonym (Aaaaaaarg!!!!) skrev 2014-01-12 17:42:59 följande:
    Jag besökte min kille som jobbar på sitt café som HAN ÄGER!!! Jag satt där och han frågade om jag ville ha något. En kaffe och bulle, sa jag. HAN TOG BETALT!!!!!! Idiot! När jag träffar honom sen ska jag skrika på honom att han är en snål slisk!!!! Usch. Det där var avtändande!!!!!
    Eller så är det du som är missunnsam som inte vill bidra till hans café! :)
  • Ciliaja
    Millicent skrev 2014-01-13 18:01:33 följande:
    Och det vågar du skriva på FL? Herreguuuuuuud han förskingrar skattemedel!!! 

(skojar)
    Hahahaha. tänkte inte på de va ;)
    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Ciliaja
    EnAnonumius skrev 2014-01-13 19:29:51 följande:
    Jag skulle betala ialf..
    I synnerhet om det handlar om kommunaltrafik.
    För det kan betala sig surt i efterhand med att man åker på en tilläggsavgift på x-antal kr (beroende på var i landet man bor).  Så varför chansa i det läget bara för att "killen inte tycker man skall betala"?

Bussen heter snålskjutsen och är gratis.. ;)
    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Fanny b
    poirot skrev 2014-01-13 18:02:16 följande:
    Det jag funderar mest på är väl vad som händer om det kommer en kontrollant.
    Jag fick också samma tanke.
  • Anonym (Inte okej)

Det är väll bra om han är tydlig gentemot vänner och så, och visar att de måste betala så de inte blir en vana att han bjuder dem. Hans flickvän däremot... Gäller de en bulle och en kaffe så tycker jag det är illa att be dig betala... I vår familj har vi gemensam ekonomi, men antar ni inte har det? Isåfall blir det ju skrattretande.

Svar på tråden Min kille tog betalt från mig på HANS CAFÉ !!!!!