Anonym (håller med) skrev 2014-01-13 21:54:58 följande:
Jag håller verkligen med, hur kan han ta betalt för en kaffe och en bulle?!?
Om det var en stor räkmacka, en dyr bakelse eller nåt kan jag möjligen förstå men en kaffe och bulle... *suck*
Du kan ju be honom langa upp ett par tusen nästa gång han ville komma till med penis... ;)
Sämsta argumentet idag!
Det är väl viss skillnad på att ta betalt på sitt jobb mot att ta betalt för sex (om det nu inte är ditt jobb)?
Jag blir mörkrädd när jag läser alla inlägg och "snåla män" och "han ska bjuda" hit och dit.
Har läst så många kommentarer med underliggande mening att mannen bör betala för kvinnan. Kom ut ur bubblan och inse att vi lever på 2000 talet där kvinnan inte längre sköter hemmet medan mannen drar in pengarna.
Finns det dessutom inte en viss chans att han t ex haft en stressig dag på jobbet, kassan strulade eller liknande och han helt enkelt inte tänkte på vad han sa/gjorde och tog betalt av gammal vana?
Fattar inte vad det är att hetsa upp sig över? Är det värt att bli så fly förbannad och skälla ut sin man över en sådan trivial sak så finns det nog betydligt fler underliggande saker i TS's förhållande.