Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

Jag har så sjukt ont runt naveln på mornarna!! Kan de bero på detta eller är jag ute och cyklar nu,

Att livmodern trycks upp (sitter vid revbenen på morgonen innan morgon kissning) och då trycker urinblåsan fram livmodern så naveln trycks ut? För den har inte ploppat ut men de gör bara så sjukt ont! Efter någon timme så försvinner de

• mitthemligajag
    MalinD skrev 2014-05-19 05:23:01 följande:

Hur mår ni alla? Har ni vart på rul?
     Jag har det idag, jag mår fruktansvärt illa av oro!!!:/

Lycka till! Det kommer säkert gå hur bra som helst! Önskar man kunde få göra rul varje dag hehe!! Sån sjuk känsla ;) är i v 21 nu och äntligen har tröttheten gett sig av! Kissnödig konstant och magen växer mer och mer! Underbart!!! Så avundsjuk på min vännina som åkte in med värkar inatt!! Åhå vad de känns långt kvar nu :p
  • mitthemligajag

Förresten så var vi i Gbg på lite shopping i helgen! Jisses Amalia va dyrt allt blir! Bara våran åkpåse tillhörande vagnen kostade 1500, samt adaptrar 500 så nu är vagnen värd över 14000 med sina tillbehör de känns så himla sjukt!!! Vill ha allt nytt och fräscht med våran första lilla pärla så de får väl kosta, men de känns lite galet alltså...

• mitthemligajag
    MissLis skrev 2014-05-19 13:43:34 följande:
    Vilken vagn har ni valt? Vi ska köpa en Brio Go Next. Onödigt dyr! Men är helt förälskad. Sedan är det här sista barnet och vi har ekonomin som tillåter det.
    Vi köpte en bugabo buffalo all black, ja förmodligen bli de inte likadant för vår nästa :p blir nog mycket att spara de vi köpt nu!
  • mitthemligajag
    MissLis skrev 2014-05-20 21:59:08 följande:

Har  ni "outat" er graviditet i sociala medier? 

Nä, inte för offentligheten alls typ :9 sagt de till dom som frågat och våra närmsta i början men vi har inte vrålar ut det och vi tänker inte gör det heller :p känns inte naturligt för oss hehe
  • mitthemligajag

Jag har börjat läcka från ena bröstet sen ca 1 vecka tillbaka, märkt de på nattlinnet och nu på lakanet när jag kände att de rann och tidigare fläck i bhar... vad gör man när man sover? Ska man ha någon slags topp med inlägg i?

• mitthemligajag
    MissLis skrev 2014-05-20 23:18:34 följande:
    Jag gillar den där känslan av att det fortfarande är lite hemligt i vecka 19 smile1.gif
    Ja de är så myselimys men började blir lite rädd för att föräldrarna på jobbet börjar fundera på varför jag inte säger ngt, de är nog ganska så självklart nu haha! " vet hon inte om att hon är ser gravid ut eller?" Haha
  • mitthemligajag
    MissLis skrev 2014-05-22 06:21:04 följande:

På tal om något att sova i! smile1.gif

Hade en bestämd bild av vad jag var ute efter och hittade efter lite googlande en jätteskön topp/mjuk bh på Ellos. Har testat att sova i bh, men det funkar inte för mina bröst. De trillar ur och håller på.

Kappahl ska tydligen också ha några nya superskönt toppar! Men de kan ju aldrig vara skönt att sova i bh :p

Men alltså jag kan klämma ut mjölk/ vattnig mjölk ur båda brösten i v 21, är inte de onormalt? :p känns jättekonstigt och alldeles för tidigt
  • mitthemligajag

Tack för tips på bh-ar! Åker till Spanien imorn så nu ska de inhandlas en ful men skön topp! Bm ringde igår och sa att jag måste börja äta järntabletter och så har jag köpt stödstrumpor på Apoteket! Bör jag vara försiktig med att ligga i solen tycker ni? Läste att fostervattnet kan bli för varmt?

Svar på tråden BF Oktober 2014