• zizuna

Alla mellan Vecka 34-40

Hur mår ni och vart i landet finns ni?

• Svar på tråden Alla mellan Vecka 34-40
  • zizuna

Jag har den 8/3 exalt 32 dagar kvar:)

Och du?

bf2014 skrev 2014-02-05 09:55:12 följande:
    zizuna: när har du BF?

• bf2014
    zizuna skrev 2014-02-05 13:32:04 följande:
    Jag har den 8/3 exalt 32 dagar kvar:)
    Och du?
    skönt med nedräkning! Har du fått tidigare med dina andra barn? (har för mig att du hade barn sedan tidigare va?)
    Jag har BF i morgon... 
  • zizuna

Åå vad avis jag blir :(

Vill oxå Ha bf nu...

Ja mina 3 kom tidigare. Vecka 39,38 & 38. Så jag lever på hoppet att denna oxå vill komma då ;)

bf2014 skrev 2014-02-05 14:42:16 följande:
    skönt med nedräkning! Har du fått tidigare med dina andra barn? (har för mig att du hade barn sedan tidigare va?)

Jag har BF i morgon... 

• zizuna

Är det någon som testar allt som går för att det ska komma igång tidigare? Ja inget som skadar barnet eller mamman men så som hallonbladte, basilika te m.m??

• selmismamma
    zizuna skrev 2014-02-05 17:28:17 följande:
    Är det någon som testar allt som går för att det ska komma igång tidigare? Ja inget som skadar barnet eller mamman men så som hallonbladte, basilika te m.m??

Då jag har bf på tisdag så har ja tänkt testa lite nu så det kanske sätter igång.. Min sambo vill ju ha färdknäpp hela tiden, såklart 😉 Men jag har köpt hem ananas, hört att det kanske hjälper .. Hoppas hoppas..
  • bf2014
    zizuna skrev 2014-02-05 17:26:24 följande:
    Åå vad avis jag blir :(
    Vill oxå Ha bf nu...
    Ja mina 3 kom tidigare. Vecka 39,38 & 38. Så jag lever på hoppet att denna oxå vill komma då ;)
    Jag fick 14 dagar efter BF med första så jag förväntar mig övertid även denna gång.
  • zizuna

Ja här har sambon bokat hela sin långledighet till färdknäppning dygnet runt så får väl sova med rumpan i vädret för kommer nog ej ha mer ork än så..ha ha ha

Jag började med hallonbladste igår och vissa säger att den har satt igång men läste att den hjälper mer efteråt så få se tycker iaf att skadar ju ej prova. Sen detta med ananas har jag också hört men har ej läst om det vilka mängder och vad för mer effekt den har.

selmismamma skrev 2014-02-05 18:35:00 följande:
    Då jag har bf på tisdag så har ja tänkt testa lite nu så det kanske sätter igång.. Min sambo vill ju ha färdknäpp hela tiden, såklart ? Men jag har köpt hem ananas, hört att det kanske hjälper .. Hoppas hoppas..

• zizuna

Fy bubblan hoppas du slipper denna gången ;)

bf2014 skrev 2014-02-05 20:07:08 följande:
    Jag fick 14 dagar efter BF med första så jag förväntar mig övertid även denna gång.

• selmismamma

Ja känns inte som att man ska lita helt på att det skall funka.. Barnet kommer ju när det vet att det är färdigt men men, kanske 😉 hoppas denna plutt också kommer i tid som sin syster, hon kom 2 dagar innan beräknat... Åh längtar så!

Svar på tråden Alla mellan Vecka 34-40