Alla mellan Vecka 34-40
Hur mår ni och vart i landet finns ni?
Hur mår ni och vart i landet finns ni?
Bf2014, har du några känningar alls? Jag mår så fruktansvärt illa idag, vilket ja inte alls minns att ja gjorde när vi skulle ha vår dotter.. Å så molande värk i rygg å sammandragningar..
Ja jag har haft mensvärk Oct i ryggen slem som kommer då då vid toa besök men där har det stannat helt :(
Har 25 dagar kvar nu.
Ja det kanske kan vara det, förhoppningvis... Dottern kom 2 dagar innan bf så man kände sig rätt redo då med.. Men att man skulle må så här sjukt illa, vet knappt va jag ska ta vägen... Så tjatigt att behöva vänta 2 veckor, hoppas du slipper det den gång..
jag har en kontroll på förlossningen på fredag, så då kanske jag kan bli igångsatt om tappen är mogen. Ja fast är ju ingen fara om han kommer redan nu. Vilket jag hoppas så klart. För mår man ej bra vill man ej vänta för blir det bara mer stress för både barnet och mamman samt alla runt en i familjen.
Så jag lever på hoppet if att han kommer och helst nu :)
Jaha, det va magsjuka.. Spytt 4 ggr nu... 😫 tur min mormor är här å hjälper mig med dottern idag, fastän det känns hemskt om hon skulle råka ut för något..
Hur går det för er? Jag är äntligen frisk å känner mej stark nog för att få vår lilla plutt, men inget händer... :( Åh va trist det är att vänta längre än man trott... Bf2014, väntar du fortfarande?