• Fagerlund

Anmäler du andras inlägg till moderator?

Jag misstänker att det är så, att det finns medlemmar här på Familjeliv som anmäler andras inlägg till terminator. Är du en sån som anmäler andra, och varför gör du det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?
  • Themis

Jag anmäler stenhårt folk som

a) bara skriver fula ord och elakheter åt andra utan nåt annat innehåll i sina inlägg
    b) är helt off topic om det sabbar tråden
    c) tror att FL är blocket eller försöker göra reklam för värdelösa naturläkemedel och bantningspreparat

Jag har själv fått inlägg borttagna för off topic och alltför elaka skrivningar ibland, that's life.
    Jag kan leva med det.

Om jag hade mer pengar skulle det inte vara ett problem att jag är så lat. /Themis
  • Shorona

Nej, aldrig. Helt enkelt för att jag är på Fl genom deras app och den funktionen finns inte i appen(vad jag vet iaf).

• puss

Nej, det går inte på appen. Har fö inget intresse av det heller.

• Aniiee

Jag anmäler inlägg som är glasklar reklam. Det är allt. (Främst sånna som dyker upp i Ekonomi-trådar, sånna där "ring/skicka mail till mig så får du låna". Googlar alltid mailen, nr först. Sist var det en som utgav sig för att vara något religiöst trams, men mailet tillhörde en "bank" i någon öststat. Låg högt på bankväsendenas svarta listor.)

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • L i n n

Nej verkligen inte.

Kunde inte bry mig mindre om vilka ord folk använder eller vad de snackar om i trådar.

• puss

Fanns det inte en förut som hette "arga killen"? Han var lite lurig.... Han gick nog en del inlägg anmälda.

• Viktisen

Absolut gör jag det om 1. De är pajkastning 2 helt ot för tråden 3 provokation och elakheter. Varför inte hålla en trevlig ton mot barandra fast man kanske inte tycker lika i sak? Btw de flesta inlägg här säger nej men ändå leder ja sidan nu när jag kommenterar...intressant

• MajaVira

Ja, jag anmäler inlägg ibland. Mest blir det reklaminlägg, men också otrevliga kommentarer, troll-inlägg och annat.

• Aniiee
    Dioda skrev 2014-02-23 14:05:10 följande:
    Absolut gör jag det om 1. De är pajkastning 2 helt ot för tråden 3 provokation och elakheter. Varför inte hålla en trevlig ton mot barandra fast man kanske inte tycker lika i sak? Btw de flesta inlägg här säger nej men ändå leder ja sidan nu när jag kommenterar...intressant
    6 som kommenterat och 20 som röstat.... ger kanske en fingervisning....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Jag är bara jag

Ja,jag anmäler. Spam,elakheter,tramserier-arga killen,visst var det han...?- och felplacerade inlägg. Vinner oftast.

Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?