• Fagerlund

Anmäler du andras inlägg till moderator?

Jag misstänker att det är så, att det finns medlemmar här på Familjeliv som anmäler andras inlägg till terminator. Är du en sån som anmäler andra, och varför gör du det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?
  • helenen
    Fagerlund skrev 2014-02-23 15:11:38 följande:
    Av vilken anledning?

Skickade för tidigt... Vid ett par tillfällen har jag också anmält riktigt fula påhopp och elakheter.
    Mot dumhet kämpar själva gudarna förgäves
  • fluu

Anmäler mest spaminlägg. Fruktansvärt irriterande!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Fagerlund
    Jag är bara jag skrev 2014-02-23 15:20:05 följande:

Men snälla nån,rätt i att anmäla förstås! Om moderatorerna tar bort inlägget så var det ju olämpligt och jag gjorde rätt som anmälde. Blir jag extremt sårad av ett inlägg,anmäler det och det plockas bort känns det ju mycket bättre-nån höll faktiskt med mig,nån stod på min sida.
    Du menar, att moderator gör en bedömning om anmälan är motiverad enligt reglerna?
  • Fagerlund
    Jag är bara jag skrev 2014-02-23 15:20:05 följande:

Men snälla nån,rätt i att anmäla förstås! Om moderatorerna tar bort inlägget så var det ju olämpligt och jag gjorde rätt som anmälde. Blir jag extremt sårad av ett inlägg,anmäler det och det plockas bort känns det ju mycket bättre-nån höll faktiskt med mig,nån stod på min sida.
    Du menar, att moderator gör en bedömning om anmälan är motiverad enligt reglerna?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Jag anmäler enbart reklam, om ens det. Jag ber också andra att inte anmäla personangrepp mot mig, men det gör en del ändå ibland.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Pjåsk

Verkar hårt att anmäla till Terminator. Han vill man ju inte fajtas med!

• Fagerlund
    LinneaJosie skrev 2014-02-23 15:34:08 följande:

Jo, jag anmäler ibland inlägg.

Varför gör du det?
  • Cornellia

Anmäler reklam och riktigt grova påhopp. 

Skulle tro att jag kanske anmält 3-4 inlägg sen jag blev medlem. 

• Robert 832

Håller mig ifrån att anmäla i de allra flesta fall och påhopp mot mig personligen låter jag bli men när ett inlägg låter hotfullt eller den som lade in ett inlägg önksar livet ur en annan eller liknande, ja då har jag anmält även när den personen i övrigt har liknande åsikt som mig.

Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?