• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Men jag fick så svaga streck så att man inte såg dom i början. Men fick positivt på digitala. :) de e ju digitala du ska lita på :) vänta 3 dagar å testa igen :)

• dahlia92

Ha lite is i magen och vänta några dagar och ta ett digitalt igen som Johanna säger, säkert ingen fara. :)

• Acire94
    Johannah01 skrev 2014-05-30 08:56:51 följande:
    Men jag fick så svaga streck så att man inte såg dom i början. Men fick positivt på digitala. :) de e ju digitala du ska lita på :) vänta 3 dagar å testa igen :)
    okej! Vad sjukt egentligen! Det är ju de digital som ska vara "okänsligast" typ :)
  • Johannah01

Ja fast digitala visar ju verkligen svart på vitt , "ja eller nej" medans dom andra kan vara så otydliga :)

• Acire94
    Johannah01 skrev 2014-05-30 13:43:23 följande:
    Ja fast digitala visar ju verkligen svart på vitt , "ja eller nej" medans dom andra kan vara så otydliga :)
    Jo, det är sant! Men vågar typ inte ta ett till digitalt då det känns som att jag bara kommer bli besviken :( Tänkte ta ett till digitalt på Måndag för då borde det ändrats till 2-3 veckor om det har fortsatt!
  • Johannah01
    Acire94 skrev 2014-05-30 15:23:07 följande:
    Jo, det är sant! Men vågar typ inte ta ett till digitalt då det känns som att jag bara kommer bli besviken :( Tänkte ta ett till digitalt på Måndag för då borde det ändrats till 2-3 veckor om det har fortsatt!
    Ja gör så:)
  • Acire94

Förvirraaaad... Har tagit flera test sen det positiva cb digital och alla har varit negativa.. sen imorse fick jag detta??

Ska ta ett nytt digitalt imorgonbitti men kunde inte hålla mig :P
Svar på tråden ömma bröst!