Den stora MAKE-UP tråden!
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Kollade mig just i spegeln på jobbet och idag har ena brynet hållit sig jättefint medan det andra var avskaft. Märkligt.
Jag har använt L300s 7 in 1, den nya bb/cc krämen, i några veckor och har fått djupa stora finnar runt hakan. Tror ni att det är krämen eller något annat? Har ni fått samma reaktion av den krämen? Jag brukar inte ha finnar förutom någon enstaka som försvinner på någon dag vid pms och dom här har envist suttit kvar i några veckor nu. 
Åh! Dipbrow är superbra!! Den är inte alls svår att applicera. Ta lite åt gången bara
Jag brukar doppa penseln och jobba in det locket och sedan applicera.
BigMami, jag har kollat videos och det ser enkelt ut med dipbrowen ja, men eftersom jag inte kan applicera skugga på brynen på ett snyggt sätt så tvivlar jag på mig själv.
Bara penna och lite puder idag. Ska se hur länge de håller.
BigMami, jag har kollat videos och det ser enkelt ut med dipbrowen ja, men eftersom jag inte kan applicera skugga på brynen på ett snyggt sätt så tvivlar jag på mig själv.
Bara penna och lite puder idag. Ska se hur länge de håller.
Will do! Har sett att Blonde ofta är slut så vi får hoppas att den finns inne när jag kommer ångades.
Såg att Nyx har gjort en kopia på Dipbrowen, men den verkar inte ha kommit till Sverige ännu vad jag kan se.
Will do! Har sett att Blonde ofta är slut så vi får hoppas att den finns inne när jag kommer ångades.
Såg att Nyx har gjort en kopia på Dipbrowen, men den verkar inte ha kommit till Sverige ännu vad jag kan se.
Var på Å nu och Blonde fanns,men den är ganska mörk ändå. Kön var lång så jag orkade inte vänta på att få lite hjälp. Hade velat prova applicera och se först hur jag känner.
Var på Å nu och Blonde fanns,men den är ganska mörk ändå. Kön var lång så jag orkade inte vänta på att få lite hjälp. Hade velat prova applicera och se först hur jag känner.
Det är orange jag är rädd för, ska man våga sig på Taupe istället?