• BigMami

Den stora MAKE-UP tråden!

Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m

• Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!
  • Duckan

Jag menade just denna nyansen som länkades till. De andra tu är säkert toppen även för mig.

• Duckan

Idag är det jag som behöver hjälp. Jag köpte Depends gellack-kit när det kom och nu drog jag på lite lack för att stärka upp naglarna.
    Hur som, hur fasen får jag bort det?! Depends egna remover går ju ej att köpa. Provade med Aceton, den gröna, men det var fel sort. Någon som vet om den röda eller lila funkar eller annat medel som löser upp lacket?

• nevermind
    Duckan skrev 2016-02-16 13:40:24 följande:

Idag är det jag som behöver hjälp. Jag köpte Depends gellack-kit när det kom och nu drog jag på lite lack för att stärka upp naglarna.
    Hur som, hur fasen får jag bort det?! Depends egna remover går ju ej att köpa. Provade med Aceton, den gröna, men det var fel sort. Någon som vet om den röda eller lila funkar eller annat medel som löser upp lacket?

Det behövs väl en specialremover för det? Fast det var kanske det du testade?
  • Duckan

Jag kunde tyvärr inte komma in där nevermind så jag vet inte vad du länkade till?

• Duckan

Hm, man måste vara medlem för att se. Kommer upp en stor ruta som blockerar så jag ser inte produkten tyvärr. Kan dock läsa Dermaroller och den funkar säkert.

Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!