Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Hej, hoppar in här om jag får! Sitter i soffan och försöker avsluta det sista från jobbet, bf 26 juni så idag blir det jobba hemma med sonen på förskolan. Kommer def bli en tupplur till lunch. Längtar också tills det är dags, har haft ganska mycket förvärkar och slemproppen (måste vara ett av de mest motbjudande orden ever) började släppa i helgen, men sonen fyller år på söndag så nu har jag bytt taktik och tänker att bebis inte får komma innan vi haft kalaset. Undrar om omvänd psykologi fungerar
Jag hoppar ur här för vår underbara son föddes den 16 juni och är helt underbar!
Säger lycka till till er andra för snart är dom här :)
Får se om de blir nåt mer sex för våran del. Jag är inte jättesugen just nu.. igår fick jag lite rosa slem på pappret när jag var på toa så jag hoppas att slemproppen går snart. Har inte kommit nåt mer idag dock.
Har haft lite ondare förvärkar också men inget regelbundet.
Ibland känns det som att höfterna håller på att lossna, har inte haft nån direkt foglossning innan, kan det vara ett tecken kanske?
Känner mig rätt öm i bäckenet liksom..!
Åå jag vill bara att de ska dra igång eller åtminstone få veta NÄR det kommer starta! Känns så segt att bara sitta här och känna efter och hoppas.. Vaknar varje morgon och är besviken för att jag hört att det oftast startar på kvällen/natten.
Usch jag ville bara gnälla av mig lite :p hoppas det går bättre för er andra!
BF idag då... Nio månaders skräck för att bebben ska dö, och så har man nått fram till den här dagen... Wow! Känns verkligt nu :) Dock inga tecken på att Putt är på väg ut, inte... :P
Grattis Dino!!!
Juron: Ja, det är skönt när man iaf passerat den dagen.. Det är liksom målet man haft framför sig så länge. Jag hade min BFdag igår, men jag kände mig ganska "tom" då, som att man väntat på att något stort ska hända men så händer det inget..
jansson: likadant här! har lidit av mycket foglossning tidigare graviditeter, men denna gången har det varit väldigt lindrigt, men senaste veckan har varit skitjobbig! Har jätteont av foglossningen, vaknar på natten när jag försöker röra på mig osv.
Vaknar också besviken varje morgon, för då har jag aldrig några känningar alls:(
Dock precis nyss när jag var på toa så kom det en jättestor *ursäkta* blodslajm, direkt liksom tänds ju hoppet. Men det har ju kommit blod och slem säker minst 20 gånger de senaste 3 veckorna och hittills har det inte betytt något, och jag har noll känningar för övrigt.. Men ändå.. Man registrerar liksom ALLT som kan tyda på att något att på G!
Vet ni vad min man sa igår när jag beklagade mig lite.. Att vill "vi" verkligen att bebisen kommer denna veckan då? Jag bara ehh va? Varför inte? Då sa han: Det är ju inte jättefint väder och det hade ju varit roligare att vara pappaledig när det är riktigt sommarväder.
Han tyckte alltså att vi gott kunde vänta med att få barnet ialla fall en vecka till så att han får riktigt semesterväder när han är ledig.. Kan ju säga att han kan vara glad att han lever idag! Jag är hemma hela dagarna rastlös med tre barn som bara vill hitta på saker (såklart) medan jag helst vill gräva ner mig och varje dag känner mig som en värdelös mamma som inte kan njuta av att vara ledig tillsammans med mina barn..
Varit hos bm idag och bebis är fullt fixerad och ligger så långt ner som det bara går. Hon verkade tveksam till om vi skulle träffas i nästa vecka och att jag gärna fick höra av mig om vi åkte in. Ingen mera slempropp har släppt idag, har hållit på i nån vecka nu ju, kanske är slut? Jag har varit uppe en gång i timmen inatt och jag vaknade en timme innan väckarklockan imorse. Det trycker på, illar i tappen och jag har ont i ljumskarna och svanskotan. Jag går bredbent och vaggar, ser nog ganska så roligt ut. 4 Har sprungit på toaletten och gjort nr 2 flera gånger om dagen i flera dagar nu också, i vanliga fall blir det inte ens dagligen. Åhh vad jag hoppas att det drar igång nu
Kia: Det låter ju verkligen som att det ska sätta igång när som helst ju!! Hur långt gången är du nu?