BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Aha blir 1a riktiga försöket o 2a barnet :) Bim vetja inte än, runt den 16de juni
Nu har jag beställt nya RFSU ägglossningsstickor. Ska försöka hålla mig, känna av kroppen och bara testa när jag tror att äl är på gång. De två månader jag testat för äl tycker jag att jag känt av den rätt tydligt genom flytningarna, hoppas på det den här månaden också. Så oregelbunden mens så svårt att veta när den tänker komma!
Hur oregelbunden?
Fick första mensen efter förlossningen av sonen i söndags så nu är det dags för syskon! BIM 1/6 ifall cykeln plötsligt bestämt sig för att bli en normal sådan. Vi får väl se... har haft mellan 28 och 57 dagars cykel förr.
Egentligen mer då jag vissa månader haft mer som mellanblödningar än mens. Hela maskineriet är lite lätt kaputt men vi tänkte försöka själva några månader innan vi kontaktar sjukvården igen (sonen är ett pergotime-barn). Vissa med samma problematik har blivit "botade" av att föda barn så vi får 'lan se.
Största problemet i dagsläget är att få tid och ork till att rumla i sänghalmen när man har en ettåring som röjer järnet dag som natt...
Din mens tog tid på sig att komma efter graviditet o amning snigelkott
Joss Ja då räknas den nog som oregelbunden, tror d anses regelbundet med ca fem dars diff typ? Du kan ju kolla upp d? Kanske går att göra regelbunden?