BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag tog ut spiralen 2/12 och efter det körde vi mestadels oskyddat sex, men då försökte vi inte utan disktuterade fortfarande om vi skulle köra på och försöka bli gravid då eller vänta några månader. När mensen kom efter det blev min sambo rätt besviken och då bestämde vi oss för att köra på och försöka på riktigt.
Så aktiva försök var 2 st, men vi hade ju ändå haft mer eller mindre oskyddat sex månaden innan så jag säger 3 försök.
Nu är vi inne på 2:a försöket efter missfallet, men eftersom jag var bortrest under förra äl så var ju inte heller det ett aktivt försök.
Jag tog ut spiralen 2/12 och efter det körde vi mestadels oskyddat sex, men då försökte vi inte utan disktuterade fortfarande om vi skulle köra på och försöka bli gravid då eller vänta några månader. När mensen kom efter det blev min sambo rätt besviken och då bestämde vi oss för att köra på och försöka på riktigt.
Så aktiva försök var 2 st, men vi hade ju ändå haft mer eller mindre oskyddat sex månaden innan så jag säger 3 försök.
Nu är vi inne på 2:a försöket efter missfallet, men eftersom jag var bortrest under förra äl så var ju inte heller det ett aktivt försök.
Sitter o funderar. Hittade billiga stickor på eBay som mäter hcg på 10. Tänker om jag ska beställa så jag har hemma. De typ 10 st för runt 30 kr. De jätte tråkigt o få neg test o hålla på testa o stirra sig blind medans man väntar in bim men samtidigt kanske skönare än att analysera symptom o bara vänta? Vad tror ni?
Åh, vad jag känner mig otålig för tillfället! Allting blir ju bara en enda väntan! Nu vill jag att äl ska komma snart, men det innebär ju egentligen bara ytterligare en väntan på BIM. Suck. Bra att jag har mycket inplanerat de närmaste dagarna så jag får tänka på annat. Har också svårt att släppa tanken på att det kanske inte kommer gå. Vi har ju nyss börjat, ändå är jag rädd att det inte ska funka .
Lägger BIM-listan lite längre fram i tråden, deb var så himla långt bak..
BIM-lista
28/5-2/6 sowe81, 32 år, 2a försöket efter mf, 2a barnet
4/6 joss82, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet
6/6, corran, 20 år, 3e försöket, 2a barnet
6/6 Kissekatten2014, 28 år, 5:e försöket, 1:a barnet
7/6 ramada, 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet
8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet
9/6 eagle87, 26 år, 4:e försöket, 1:a barnet
10/6 vikkan 3333, 34 år, 1:a försöktet, 3:e barnet
10/6 snö81, 32 år, 5:e försöket totalt, 2:a efter mf. 2:a barnet
10/6 Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket, 1:a barnet
13/6 Evening primrose,
16/6 Fortuna, 1:a försöket, 2:a barnet
BIM-lista
28/5-2/6 sowe81, 32 år, 2a försöket efter mf, 2a barnet
4/6 joss82, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet
6/6, corran, 20 år, 3e försöket, 2a barnet
6/6 Kissekatten2014, 28 år, 5:e försöket, 1:a barnet
6/6 Milie, 27 år, 2:a försöket, 1:a barnet
7/6 ramada, 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet
8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet
9/6 eagle87, 26 år, 4:e försöket, 1:a barnet
10/6 vikkan 3333, 34 år, 1:a försöktet, 3:e barnet
10/6 snö81, 32 år, 5:e försöket totalt, 2:a efter mf. 2:a barnet
10/6 Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket, 1:a barnet
13/6 Evening primrose,
16/6 Fortuna, 1:a försöket, 2:a barnet
Hej hej! Jag la till mig själv i listan.
Jag känner samma, vill bara att tiden ska gå. När man har äl händer det ju i alla fall något, man har så att säga saker att sysselsätta sig med ;)
Även fast vi lyckades bli gravid för inte alls länge sedan är jag ändå rädd att det nu ska ta lång tid innan det händer nåt igen. Sen är jag såklart rädd för missfall igen då...
Inväntar vad som förhoppningsvis blir årets sista mens.. Borde komma imorgon :)