• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Mström

Hej!

Tänkte hoppa in här, om jag platsar vill säga. Jag ligger just nu på BIM+6 och imorse plussade jag! Tänker göra ett nytt test imorgon för att "säkerställa" det positiva beskedet!

Mström 27 år, 1a försöket, 1a barnet.

• Mström

Hej!

Tänkte hoppa in här, om jag platsar vill säga. Jag ligger just nu på BIM+6 och imorse plussade jag! Tänker göra ett nytt test imorgon för att "säkerställa" det positiva beskedet!

Mström 26 år, 1a försöket, 1a barnet.

• cs03

Tog ur min p-stav den 7 maj och plussade 27 juni riktigt roligt att det gick så fort när målet var att bli gravid

27/6 cs03 27 år 1 försöket 1 barnet

• SiriGretaRosa
    Mström skrev 2014-07-03 17:16:49 följande:

Hej!

Hej! Testade du innan också Mström? Grattis!!! :) Själv är jag på Bim -2 idag och testat jättenegativt. Har en hel del symptom men är säkert bara inbillning, för det borde väl synas lite svagt iaf.
  • SiriGretaRosa
    cs03 skrev 2014-07-03 18:19:47 följande:

Tog ur min p-stav den 7 maj och plussade 27 juni smile1.gif riktigt roligt att det gick så fort när målet var att bli gravid smile1.gif

27/6 cs03 27 år 1 försöket 1 barnet

Stort grattis!! :) Jag är också 27 år och första försöket, första barnet men neg vid Bim -2 så tror ej det gick nu. När i förhållande till Bim plussade du? Fick du negativt innan?
  • Mström
    SiriGretaRosa skrev 2014-07-04 13:40:03 följande:

Hej! Testade du innan också Mström? Grattis!!! :) Själv är jag på Bim -2 idag och testat jättenegativt. Har en hel del symptom men är säkert bara inbillning, för det borde väl synas lite svagt iaf.

Nej, jag testade första gången igår, BIM +6 och imorse igen fast ett annat märke, för att vara på den säkra sidan och det blev ett plus idag också!

Vänta någon dag till och testa sen, jag ska hålla tummarna för dig! Vad jag har hört så kan vara så att det inte syns någonting för en del i början, så tappa inte hoppet än!
  • Wishme
    Mström skrev 2014-07-03 17:16:49 följande:

Hej!

Grattis :)
  • cs03
    SiriGretaRosa skrev 2014-07-04 13:51:39 följande:

Stort grattis!! :) Jag är också 27 år och första försöket, första barnet men neg vid Bim -2 så tror ej det gick nu. När i förhållande till Bim plussade du? Fick du negativt innan?

Jag plussade vid bim -4 med vanlig teststicka. Testade med CB Digital på bim -3 och den sa gravid! Testade även på bim -0 och den sa gravid då med
  • Mström
    cs03 skrev 2014-07-05 09:32:31 följande:

Jag plussade vid bim -4 med vanlig teststicka. Testade med CB Digital på bim -3 och den sa gravid! Testade även på bim -0 och den sa gravid då med

Grattis, vad kul!!
  • MonDieu

Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock!

• Palmhjärtat
    MonDieu skrev 2014-07-07 08:07:59 följande:

Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock! phpucBu9S24018.jpg

Stort grattis! Kul att avsluta tråden med ett plus :)
  • Malin1992

Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock! phpucBu9S24018.jpg

• Malin1992

Någon som vet hur länge illamående sitter i? Till vilken vecka ungefär. Jag e i vecka 7 nu o mår fortfarande illa nästan hela tiden..

• Wishme

Ägglossningen måste ha varit mycket senare än jag trott, plussade idag bim+15 :) är typ i chock!

Svar på tråden BIM Juni 2014