• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:51:44 följande:
    Vad är de för påhopp? Bara för jag tycker det är lite konstigt att tjejer har de så lätt och vi killar så svårt.

Det där är som att säga att tiggare har det lätt, folk kommer ju bara fram och ger dem pengar.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Komlossnu)

Så är de inte, jag söker en tjej som är bra i sängen. Jag bryr mig inte så mycket om utseendet på personen bara, är de fel?

• Anonym (Komlossnu)

Lägg ner, vem vet inte att tjejer har de lättare än killar? Att jämföra de med att tiggare har de lätt är bara korkat. Är du korkad?

• Anonym (Isa)

Sånt där är ju helt sjukt..

• Anonym (Komlossnu)
    Anonym (Isa) skrev 2014-05-13 21:02:43 följande:
    Sånt där är ju helt sjukt..

Vad är sjukt?
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:58:10 följande:
    Lägg ner, vem vet inte att tjejer har de lättare än killar? Att jämföra de med att tiggare har de lätt är bara korkat. Är du korkad?

Att du inte förstår liknelsen säger en del om varför du inte får napp på BC. Jag tar det igen:

Att säga att tjejer lättare får knulla än killar är som att säga att tiggare lättare tjänar pengar än folk som jobbar.
  • Anonym (Komlossnu)

Ja, gör dom inte de?!

• Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:06:03 följande:
    Ja, gör dom inte de?!

Ur ett mikroperspektiv, ja. Ur ett makroperspektiv, nej. Ser du inte det själv?
  • Tveksamt
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:33:12 följande:
    Du behöver läsa igen. Hon skriver klart och tydligt att de träffades för 6 månader sedan! Läs resten också! Skriv inte igen utan ha läst på ordentligt. Snälla

Som sagt, de är sambos sedan sex månader tillbaka. Läs ordentligt.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Komlossnu)
    Smecker skrev 2014-05-13 21:08:23 följande:
    Ur ett mikroperspektiv, ja. Ur ett makroperspektiv, nej. Ser du inte det själv?

Faktum är att många tiggare i Sverige tjänar riktigt bra utan utbildning och sitter på röven.
Svar på tråden Bodycontact