• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (Cobra6)

Jag träffade min sambo på BC. Vi har nu varit ett par i 5,5 år och har två barn. Så det går men det är väl inte så ofta som någon letar efter något "seriöst" på en sån sida.

• Anonym (Komlossnu)

26 fina år!

• Anonym (Tja)
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:14:46 följande:
    Du återkom väldigt snabbt :)

Du älskar honom efter bara 6 månader och planerar ett liv tillsammans redan? Wow.
  • Tveksamt
    Anonym (Tja) skrev 2014-05-13 20:16:28 följande:

Du älskar honom efter bara 6 månader och planerar ett liv tillsammans redan? Wow.
    Det sa hon/han inte. De är sambos sedan 6 månader tillbaka, inget har sagts om när de träffades.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Smecker

Jodå, det går.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Tveksamt

Och till TS: ja, det finns många som fått napp där.

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Komlossnu)

De är bara tjejer som får napp! Fan är de så för? Man blir frustrerad.

• GrodanHopp

Nu är ju jag kvinna, så det är ju lite (mycket lättare) för mig. Inboxen svämmar verkligen över! 

Men jag kan ju säga att vad man skriver i mailet, samt på sin presentation är oerhört viktigt. 
    Träffade min KK via BC och det var hans mail som jag "föll" för. Jag ville ha någon som jag kan umgås med utanför sängen med också, och därför var det viktigt att vi verkligen klickar socialt också. 

Skriver du som du gör i din TS så lär du inte få många napp. 

• Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:22:23 följande:
    De är bara tjejer som får napp! Fan är de så för? Man blir frustrerad.

Dessa tjejer som får napp, vem knullar de med? Varandra?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Komlossnu)

Sant! Jag är för självgod och tror jag ska få ligga för att jag ser bra ut. Kanske bara är att glömma! Men jag orkar inte sitta och smöra för nån tös när jag ändå bara vill ligga hade väl hoppats på en likasinnad tjej bara. Gärna en tjej dock, inget intresse av att träffa flera olika de har aldrig vart min grej.

Svar på tråden Bodycontact