Bodycontact
Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?
Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?
Haha så du är omedveten om de? Var bor du i Stockholm? I så fall kan du inte ha missat de. Tiggare som har lägenheter och fina kläder, jag vet personer som knegar som har de sämre. Uteliggare och tiggare är inte samma sak.
Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.
Du är rolig, verkar de som. Du säger roliga saker iaf!
Det här är kanske lite ot men here goes; ni som är med på bc och liknande sidor är ni inte oroliga att den ni träffar ska vara värsta psykot? Jag skulle aldrig i livet våga träffa en främmande snubbe för sex eftersom jag är rädd att bli våldtagen och styckmördad i ett övergivet parkeringsgarage.
Karro:
Nej det är jag inte. Det gäller att vara försiktig. Jag tex chattar alltid med dom först, sen träffas vi på neutral mark, tex fikar och ser om vi ens klickar.
Därefter kan jag tänka mig att göra något sexuellt.
Samma regler som vid internetdejting.