• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:10:32 följande:
    Faktum är att många tiggare i Sverige tjänar riktigt bra utan utbildning och sitter på röven.

Jag tror vi börjar närma oss anledningen till att du inte får napp
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Komlossnu)

Haha så du är omedveten om de? Var bor du i Stockholm? I så fall kan du inte ha missat de. Tiggare som har lägenheter och fina kläder, jag vet personer som knegar som har de sämre. Uteliggare och tiggare är inte samma sak.

• Anonym (Komlossnu)

Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.

• Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:24:06 följande:
    Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.

Jag tror inte att jag behöver säga mer här nu, vi är i mål
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Komlossnu)

Du är rolig, verkar de som. Du säger roliga saker iaf!

• GrodanHopp
    Smecker skrev 2014-05-13 21:27:36 följande:

Jag tror inte att jag behöver säga mer här nu, vi är i mål smile9.gif
    Japp! Helt klartDrömmer
  • läppar
    Smecker skrev 2014-05-13 21:05:08 följande:

Att du inte förstår liknelsen säger en del om varför du inte får napp på BC. Jag tar det igen:
    Att säga att tjejer lättare får knulla än killar är som att säga att tiggare lättare tjänar pengar än folk som jobbar.
    Den liknelsen är så totalt fel att man knappt tror sina ögon.

• Anonym (Karro)

Det här är kanske lite ot men here goes; ni som är med på bc och liknande sidor är ni inte oroliga att den ni träffar ska vara värsta psykot? Jag skulle aldrig i livet våga träffa en främmande snubbe för sex eftersom jag är rädd att bli våldtagen och styckmördad i ett övergivet parkeringsgarage.

• GrodanHopp

Karro:
    Nej det är jag inte. Det gäller att vara försiktig. Jag tex chattar alltid med dom först, sen träffas vi på neutral mark, tex fikar och ser om vi ens klickar.
    Därefter kan jag tänka mig att göra något sexuellt.
    Samma regler som vid internetdejting.

• Anonym (Turbo)
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 15:57:03 följande:
    Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?
    Jag och min blivande fru träffades genom BC...

Det viktiga med BC är såklart att framhäva din penis, berätta mycket detaljer om hur stor din kuk är, hur länge du kan hålla ut, och ha såklart BARA bilder på penisen i din profil.

Och, penisen måste såklart hålla genomsnittet på FL, dvs 29 cm i slakt tillstånd... Annars är du rökt. Kvinnor kräver stora kukar!
Svar på tråden Bodycontact