• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Acubens
    Anonym (Karro) skrev 2014-05-14 10:08:32 följande:
    Det här är kanske lite ot men here goes; ni som är med på bc och liknande sidor är ni inte oroliga att den ni träffar ska vara värsta psykot? Jag skulle aldrig i livet våga träffa en främmande snubbe för sex eftersom jag är rädd att bli våldtagen och styckmördad i ett övergivet parkeringsgarage.
    Som min flickvän brukar säga, hon kan inte bli våldtagen. 
  • Acubens
    Anonym (Turbo) skrev 2014-05-14 10:56:41 följande:
    Jag och min blivande fru träffades genom BC...

Det viktiga med BC är såklart att framhäva din penis, berätta mycket detaljer om hur stor din kuk är, hur länge du kan hålla ut, och ha såklart BARA bilder på penisen i din profil.

Och, penisen måste såklart hålla genomsnittet på FL, dvs 29 cm i slakt tillstånd... Annars är du rökt. Kvinnor kräver stora kukar!
    Snacka om att osa ironi.
  • Anonym (Turbo)
    Acubens skrev 2014-05-14 11:05:40 följande:
    Snacka om att osa ironi.
    Första meningen var faktiskt inte ironi.... Men så gjorde jag i övrigt precis tvärtom mot vad jag skrev...

Men väldigt många killar tror att det enbart är kuken som räknas... vilka idioter....
  • HäckHäxan

Uteliggare, tiggare och Bc..... Någon vill tigga till sig ett ligg på Bc och knulla ute eller vad.....

Nå det är ju iaf säsong för utomhussex så varför inte

• Schna
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:24:06 följande:
    Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.
    Du skulle inte kunna prova att diskutera saker med tjejerna du försöker få kontakt med? Förslagsvis inte om väldigt kontroversiella ämnen, för säkerhets skull. Bland de kvinnor jag pratat med har samtliga föredragit en god konversatör framför en som inte är det. Men annars, ja, de män jag vet haft ett konto där har fått "napp".
    It takes a fool to remain sane
  • Itpoh6

Singelkillar finns det gott om på BC. Däremot är större delen av tjejprofilerna fejk, och jag utgår ifrån att även många av parprofilerna är påhittade. Sökte en gång en tjej, men det var snart tydligt att ingen av de som svarade faktiskt var tjej. Många par svarade där mannen sa att tjejen var binyfiken. Vet inte hur mycket sanning det låg i det. Det blev inget av mitt sökande den gången.

• Schna
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:10:32 följande:

Faktum är att många tiggare i Sverige tjänar riktigt bra utan utbildning och sitter på röven.
    Och män som tigger sex på BC får ligga mycket?

Jag tror inte det bara är att skaffa ett konto och lägga upp sig där, man måste "jobba" lite för det med. Och med det menar jag inte att spamma alla av honkön. Du behöver vara smart för att få ha sex med den du vill. (tjej) Tjejerna behöver vara smarta för att ha sex med någon de vill ha sex med. (Attraktiv person) Tyvärr är det så Gråter

Alternativt kan du skippa nätdejtingsajter helt och undersöka swingersklubbar och dyl? Jag vet inte hur det är med konkurrensen där, men väl på plats syns det ju att du är ung och snygg osv.
    It takes a fool to remain sane
  • KillenmedstortK
    HäckHäxan skrev 2014-05-14 12:14:02 följande:
    Uteliggare, tiggare och Bc..... Någon vill tigga till sig ett ligg på Bc och knulla ute eller vad.....

Nå det är ju iaf säsong för utomhussex så varför inte

Haha, helt rätt HäckHäxan!

(Vänta med sexet tills på lördag, ska bli varmare då!)
  • HäckHäxan
    KillenmedstortK skrev 2014-05-14 14:31:41 följande:

Haha, helt rätt HäckHäxan!

(Vänta med sexet tills på lördag, ska bli varmare då!)
    Åh tack för tipset. Kör på avhållsamhet tills dess då och hyr in en barnvakt så jag kan få knulla in sommaren bland vitsippor i en skogsglänta. *längtar* allra helst efter färskingar och andra insektsbett!!
  • KillenmedstortK
    HäckHäxan skrev 2014-05-14 15:47:57 följande:
    Åh tack för tipset. Kör på avhållsamhet tills dess då och hyr in en barnvakt så jag kan få knulla in sommaren bland vitsippor i en skogsglänta. *längtar* allra helst efter färskingar och andra insektsbett!!

Haha, ja det får du faktiskt göra! Men oj så varmt och skönt det kommer vara. Då kommer du tänka ännu högre tankar om tips-killen på FL! Jag tänkte satsa på att göra det samma. Fästingarna har jag inget tips mot dock. Stöna högt och väldigt aggressivt så tror jag de springer iväg!
Svar på tråden Bodycontact