• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Suck) skrev 2018-06-24 23:20:30 följande:
    Bilder finns det så det räcker och verkligen blir över i alla trådarna. Tack o hej.
    Jesus, vilka tragiska människor det finns. Varför gå in i en bröst-tråd och bli upprörd över bilder på stora bröst. Avis kanske?

Meandi,

Tack för alla fina bilder du bjudit på. Dina stora bröst är otroligt vackra, men det är även hela din kropp. En idealkvinna rent av.
  • Pope Joan II
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 00:05:38 följande:
    Jesus, vilka tragiska människor det finns. Varför gå in i en bröst-tråd och bli upprörd över bilder på stora bröst. Avis kanske?

Meandi,

Tack för alla fina bilder du bjudit på. Dina stora bröst är otroligt vackra, men det är även hela din kropp. En idealkvinna rent av.
    Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma. 

Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt. 
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 23:18:37 följande:

Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.

Kommer att sakna dig!
  • Anonym (Suck)
    krille62 skrev 2018-06-25 09:17:05 följande:

Kommer att sakna dig!

Hon är tillbaka imorgon igen.
  • Anonym (BröstÄr)
    Pope Joan II skrev 2018-06-25 09:11:34 följande:

Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma. 

Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt. 

Ja du har rätt inte är det bilderna som är problemet utan allt jäkla tjat om hur stora de är gång på gång.

Även andra självgoda kommentarer om hur alla i hennes omgivning säger att hon är så vacker rolig och smart.

Ödmjukhet saknas helt så tillslut kan man inte hålla käften längre.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-25 09:40:46 följande:
    Ja du har rätt inte är det bilderna som är problemet utan allt jäkla tjat om hur stora de är gång på gång.

Även andra självgoda kommentarer om hur alla i hennes omgivning säger att hon är så vacker rolig och smart.

Jamen precis!!!

Roligast tyckte jag det var när hon beskrev sin kropp som vältränad, eller om det till och med var mycket vältränad. 
  • Pope Joan II
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-25 09:40:46 följande:

Ja, jag skulle tro att det är det som folk tycker är en smula irriterande. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-25 09:44:10 följande:
    Jamen precis!!!

Roligast tyckte jag det var när hon beskrev sin kropp som vältränad, eller om det till och med var mycket vältränad. 
    Det kommer jag ihåg. Ja, det var lite roande. 
  • Anonym (Emma)
    Pope Joan II skrev 2018-06-25 09:11:34 följande:

Fast det där med kupstorlekarna är nog helt sant. Varierar oerhört mycket bland de olika tillverkarna.

HM och Lindex är oerhört generösa i sina kupor men ganska snåla runt om, medan Change och Twilfit är tvärtom, små kupor och generösa underband.

På Lindex kan jag komma i en 80E men på Change är jag i regel en 75H, hos Twilfit måste jag gå upp till 70I.
  • Anonym (Tutte)
    Anonym (Emma) skrev 2018-06-25 09:49:15 följande:

Fast det där med kupstorlekarna är nog helt sant. Varierar oerhört mycket bland de olika tillverkarna.

HM och Lindex är oerhört generösa i sina kupor men ganska snåla runt om, medan Change och Twilfit är tvärtom, små kupor och generösa underband.

På Lindex kan jag komma i en 80E men på Change är jag i regel en 75H, hos Twilfit måste jag gå upp till 70I.

Tack Emma!

Har förstått att det inte enbart är bokstaven som talar om vilken storlek kvinnorna har på brösten. Antar att dina är medelstora