• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (bananpure)
    Pope Joan II skrev 2018-09-17 13:31:56 följande:
    Jag tycker att det synd om människor som J som fattar destruktiva beslut som förstås inte gör att hon mår bättre. Att du vill titta på bröst oavsett vad det kostar den som postar bilder på dem gör väl knappast dig till en särskilt beundransvärt altruistisk person. Snarare tvärtom. 
    Så otroligt löjlig kommentar.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (bananpure) skrev 2018-09-17 17:31:31 följande:

Stick och brinn. Vad i hela friden får dig att skriva en massa elaka saker? Fattar verkligen inte hur man kan uppföra sig så illa, men jag gissar att du är väldigt osäker. Kanske är bara avundsjuk på kvinnor som J och Meandi.

Om det får dig att må bättre så visst.
  • Anonym (bananpure)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:13:02 följande:
    Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
    de får kalla mig gammal gubbe om de vill, bryr mig inte. Vill tydliggöra att jag önskar dig all lycka i framtiden. Helt säker på att du kommer finna den.Tycker du verkar vara en skön person. Är helt övertygad om att gamla gubbarna i denna tråd är de enda som bryr sig om dig. Finns säkert nåt pucko som tror sig ha en chans att få träffa dig, men flertalet uppskattar bara vad du delar med dig av och det är inget mer med det. Det är inte jordens undergång, det är bara ett par bilder. Vem bryr sig? Inget att gå i taket över.

• Anonym (S.P)

Asså man är otrogen om man lägger upp bilder på sig själv och chattar med äcklen man måste ha en snopp i sig för att vara otrogen. Ännu ett försvar för sinna handlingar för att skydda sig själv

• Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:22:53 följande:

Vi var ihop i en månad, vet att det är en kort tid men en intensiv men innehållsrik tid med väldigt mycket känslor och vi levde i en seriös relation där vi träffat familjerna m.m. men förstår att det låter konstigt..

Jo men det kommer jag göra när allt det här lagt sig, det tror jag verkligen men just nu vill jag bara ha något att fördriva tiden med så man inte tänker så mycket på det man inte har m.m.

Finaste J!

Oavsett om det är människor här på FL som vill trycka ner dig eller ge dig stöd, så är det i slutändan du själv som måste sträcka på dig och inse att du duger precis som du är. Det handlar inte om dina bröst även om det för tillfället känns bra att män dyrkar dina behag. Jag förstår att du vill bli älskad för den du är.Tillfällig beundran för dina fysiska fördelar här på FL dämpar för stunden den värsta smärtan.

Jag förstår dig!

Precis som du bär jag på inre smärta och ledsnad. Att få se dina vackra bröst och att få kommunicera med dig här på FL får mig att må bättre.

Bara så du vet handlar det inte om sex. Jag är 48 år och skulle kunna vara din pappa!

Du är värd det bästa och jag hoppas du kan finna självförtroendet att förstå det!

Jag hjälper dig gärna och är ditt stöd nu och i framtiden!

Din vän Bröstlängtan
  • Mr K69

Jättebra skrivet "Bröstlängtan", hade lika gärna kunnat vara jag som skrev det inlägget. Jag skriver inlägg lite här och var men nu råkas de ha blivit många här sista tiden. En av många passioner jag har är att lyfta människor och ta fram deras bästa sidor. Det är tex en målsättning jag har på jobbet. Har lite tänket att "kom dit sur på morgonen men gå hem med ett leende"... förhoppningsvis inte varje dag dock. Så det tänket brukar jag ha när jag gör inlägg också. Surisar som kommer med negativa inlägg lägger jag oftast inte ens ner energi på att svara, mycket roligare att svara och diskutera med de som kommer med bra positiva inlägg. Lite mottot att det inte är någon idé att diskutera med fyllon och idioter. Det finns tyvärr alldeles för många av dem så då skulle man ha fullt upp med bara diskutera med de som suger energi.

• Bröstlängtan
    Mr K69 skrev 2018-09-17 19:30:33 följande:

Jättebra skrivet "Bröstlängtan", hade lika gärna kunnat vara jag som skrev det inlägget. Jag skriver inlägg lite här och var men nu råkas de ha blivit många här sista tiden. En av många passioner jag har är att lyfta människor och ta fram deras bästa sidor. Det är tex en målsättning jag har på jobbet. Har lite tänket att "kom dit sur på morgonen men gå hem med ett leende"... förhoppningsvis inte varje dag dock. Så det tänket brukar jag ha när jag gör inlägg också. Surisar som kommer med negativa inlägg lägger jag oftast inte ens ner energi på att svara, mycket roligare att svara och diskutera med de som kommer med bra positiva inlägg. Lite mottot att det inte är någon idé att diskutera med fyllon och idioter. Det finns tyvärr alldeles för många av dem så då skulle man ha fullt upp med bara diskutera med de som suger energi.

Tack Mr K69 !

Så skönt med människor som inte bara tänker på sig själv utan förstår att alla människor är lika mycket värda oavsett hur deras livshistoria ser ut.

Vi behöver alla vara positiva, positiva för oss själva och för andra.

Jag lovar att försöka vara lika glad när jag går till jobbet imorgon som jag är när jag går hem

Vi måste alla tänka på att vara positiva och ge varandra positiv energi. Gör vi det är mycket vunnet!

Tack Nr K69

Din vän Bröstlängtan
  • Mr K69

Tack själv! Det kanske lät lite konstigt att gå sur till jobbet osv som jag skrev. Menade inte att jag kommer sur dit. Jag jobbar som chef så det är mina medarbetare jag menar.

• Bröstlängtan
    Mr K69 skrev 2018-09-17 20:10:47 följande:

Tack själv! Det kanske lät lite konstigt att gå sur till jobbet osv som jag skrev. Menade inte att jag kommer sur dit. Jag jobbar som chef så det är mina medarbetare jag menar.

Lite suriga och griniga kan vi alla våra lite då och då!

Jag förstår precis vad du menade

Önskar dig allt gott!