stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Finns fler här som kan ta åt sig
Ursäkta, jag skrev i fel tråd. Hur det nu kunde hända.
Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?
Ja
Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?
Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt? Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha.
Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,