• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (S.P)

Finns fler här som kan ta åt sig

• Pope Joan II
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-14 17:28:03 följande:
    Ett annat vanligt beteende hos kvinnor är att de vill känna sig speciella. Det är kanske lite svårt att uppnå med just den där mannen. 
    Du menar nog "waila". 

Jag såg en dokumentär om Houstons liv och det verkar ha varit precis vad man befarade. 
  • Bröstlängtan
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 15:55:21 följande:

Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?

Ja, det finns faktiskt några av oss som vill J väl och ge henne stöd. Det är upp till henne om hon vill ha det stödet eller inte.

Allt handlar inte bara om sex och snusk!!! Jag vet inte hur du är funtad?, men jag bryr mig faktiskt om andra människor...inte enbart bröst.
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-17 15:57:17 följande:

Ja

Okej... Du har inte den minsta aning om vem jag är eller mina värderingar, men kan säga att jag mådde väldigt bra i min relation och mådde jag dåligt så pratade jag med min partner... Jag var aldrig otrogen hade aldrig någon tanke på det, jag älskade/älskar honom och jag skulle aldrig kunna göra något mot honom... Så innan du öppnar munnen så tänk efter...

Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara otrogen det är bland det värsta jag vet...

Men det stödet jag hade i honom har jag inte i någon annan han såg bakom min fasad och fick mig att öppna upp mig nu sluter jag mig och pratar inte om saker som tynger mig.. så ja genom mitt beteende så flyr jag för några minuter men jag skulle aldrig någonsin gjort det om jag varit i ett förhållande...
  • Anonym (J)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 15:55:21 följande:

Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?

Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
  • Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:13:02 följande:
    Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
    Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt? 
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:10:49 följande:
    Okej... Du har inte den minsta aning om vem jag är eller mina värderingar, men kan säga att jag mådde väldigt bra i min relation och mådde jag dåligt så pratade jag med min partner... Jag var aldrig otrogen hade aldrig någon tanke på det, jag älskade/älskar honom och jag skulle aldrig kunna göra något mot honom... Så innan du öppnar munnen så tänk efter...

Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara otrogen det är bland det värsta jag vet...

Men det stödet jag hade i honom har jag inte i någon annan han såg bakom min fasad och fick mig att öppna upp mig nu sluter jag mig och pratar inte om saker som tynger mig.. så ja genom mitt beteende så flyr jag för några minuter men jag skulle aldrig någonsin gjort det om jag varit i ett förhållande...
    Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 16:18:37 följande:

Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt? Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha. 

Vi var ihop i en månad, vet att det är en kort tid men en intensiv men innehållsrik tid med väldigt mycket känslor och vi levde i en seriös relation där vi träffat familjerna m.m. men förstår att det låter konstigt..

Jo men det kommer jag göra när allt det här lagt sig, det tror jag verkligen men just nu vill jag bara ha något att fördriva tiden med så man inte tänker så mycket på det man inte har m.m.
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:13:02 följande:

Nej man kan inte skriva det på bättre sätt för du har ju gjort detta flera gr just med att ha träffat någon och sedan kommit hit och letat tröst och blottat dig.

Någonstans måste man få dig att förstå och då kan det krävas en hård och rak sanning.

Men om du nu trivs med att blotta dig för patetiska killar som ger blanka fan i dig och dina bekymmer utan vill se naket så kör hårt men beklaga dig inte sen över din självkänsla !
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:
    Jä...lar va sexigt, så snygg....