• Aniiee

Är hennes proportioner normala?

JAG VET! Att det är en TV-spelskaraktär! Närmare bestämt Samus Aran, ikonisk karaktär hela vägen från 80-talet. Återigen har hon fått en liten uppdatering, utseendemässigt och det har blivit diskussion om huruvida hon ser normal ut eller inte, om hon har gigantiska jättesillisar och fet rumpa. Så... ta en titt och säg vad ni tycker. Bårtse för ett ögonblick att det är ett gäng polygoner och låtsas att hon hade varit en riktig människa. Klädd i någon forma av rymd-dräkts-spandex eller nåt..... Ignorera den helskumma posen i första bilden.....

Skulle en riktig kvinna kunna se ut så? Jag valde ett enkelt Ja/Nej-svar i omröstningen, men utveckla gärna om ni känner för det.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-16 17:16
    Vi snackar alltså om hennes bröst, midja och rumpa. Skit i att benen är långa, alla i TV-spel, särskillt japanska, har extremlånga ben....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-16 17:25
    Ok, uppdaterar igen: Frågan lyder (egentligen): Har Samus, enligt dig, jättepattar och ballongrumpa, i förhållande till sin midja? (Det är nämligen det som disskuteras i den andra tråden...)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är hennes proportioner normala?
  • Förundrad

Känns som att det är lite långa ben på karaktären även om hon står på ett par högklackade skor.
    Men annars tycker jag att det är bra proportioner.

• Elsa von Brabant

Ja, det finns sådana kroppar. Det är nog ovanligt med både så långa ben i förhållande till överkroppen, och så smal revbenskorg (denna går ju inte att banta ner, vilket gör att skandinaviska kvinnor sällan kan bli lika slanka som asiatiska m.fl.).

• Aniiee
    guinevere skrev 2014-05-16 17:12:27 följande:
    Svaret på rubriken är nej. Svaret på frågan i trådstarten är ja.
    Jag tyckte det vara samma fråga, fast med andra ord, men ok.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Solrosens

Bild två påminner mig mer om en transvestit, en man i kvinnokläder. Det är hennes stora händer och långa armar till den raka mansliknande kroppen som gör det. Nej svårt att tro att riktiga kvinnor ser ut sådär.

• Calendola

Inte normal, men ovanligt snygg kanske Glad

• Anonym (min teori)

Någon har tagit en hyfsat normalskapt tjej med sillisar (inte gigantiska jättesillisar, men likväl sillisar), delat henne vid midjan, förstorat upp den undre delen ca 20% och dragit in midjan på den så att den ska passa med överkroppen.

• Aniiee
    Solrosens skrev 2014-05-16 17:39:24 följande:
    Benen är dessutom onormalt låååånga. Så nej.
    Läste du hela TS? Verkar inte så....
  • Solrosens
    Aniiee skrev 2014-05-16 17:40:58 följande:
    Läste du hela TS? Verkar inte så....

Jo det gjorde jag. Varför?
Svar på tråden Är hennes proportioner normala?